Teslin udio na američkom tržištu skočio 125% u posljednje dvije godine

0
82
Teslin udio porastao je na tržištu SAD-a sa 1,2% u prvom kvartalu 2020. na 2,7% u Q1 2022.

Dostupni podaci pokazuju da je Tesla sve više prisutna na tri ključna tržišta, Sjevernoj Americi, Evropi i Kini. Prema StockApps analizi, Teslin udio porastao je na tržištu SAD-a sa 1,2 posto u prvom kvartalu (Q1) 2020. na 2,7 posto u Q1 2022. godine. To je skok od 125 posto.
Edith Reads, glavni finansijski analitičar StockAppsa, kaže da je Teslin učinak na tržištu EV-a bio impresivan. Njegov tržišni udio je u porastu, a više prodaje se generiše sa ključnih automobilski tržišta. Taj rast je u suprotnosti sa trendovima globalnog lanca opskrbe, koji su trenutno vrlo nestabilni.
Kompanija Tesla je u prvom kvartalu 2022. prodala više od 310.000 električnih automobila, što je povećanje od 68 posto u vrijednosti od prethodne godine.
Daljnja analiza pokazuje da je Tesllin udio na evropskom tržištu bio oko 1,8 posto, dok je u Kini iznosio 1,6 posto.
Osim glavnih tržišta, kompanija Tesla je uspostavila i dominaciju na dva nova tržišta, a Tesla Model Y je u visokoj potražnji u Teksasu i Njemačkoj.
Teslina budućnost nikad nije bila ružičastija. Svi znakovi upućuju na to da je u godinama koje dolaze stalno povećavaju svoj tržišni udio. Štaviše, akvizicijom još dva tržišta, kompanija očekuje da će u dolazećem periodu prodavati još više električnih vozila.
Dugoročni cilj kompanije je uspostavljanje reputacije na globalnim automobilskom tržištu i povećanje prodaje električnih automobila. U tom cilju, ciljaju na povećanje od 50 posto godišnje.

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here