Apple, Samsung i Huawei zadržali su vodeće pozicije kao vodeći proizvođači originalne opreme (OEM-ovi) i kupci poluprovodnika u 2020. Prema podacima istraživanja koje je analizirao i objavio Comprar Acciones, Apple je bio najveći kupac poluprovodnika u 2020. godini, potrošivši 53,62 milijarde dolara.
Appleova potrošnja povećala se za 24% na godišnjem nivou, tako da je ovaj tehnološki div imao 11,9% tržišnog udjela. Prvih 10 kompanija potrošilo je ukupno 188,73 milijarde dolara, što čini 42% udjela na globalnom tržištu poluprovodnika.
Apple je zadržao prvo mjesto kao rezultat povećane potražnje za uređajima koja je rezultat prelaska na rad na daljinu. Njegove performanse bile su posebno zapažene tokom prvog fiskalnog kvartala kada su ostvarile dvocifrene zarade u svakom segmentu proizvoda.
Prodaja iPhonea porasla je za 17% na 65,60 milijardi dolara, dok je prihod od usluga porastao za 24% na 15,76 milijardi dolara. Prihodi od Maca porasli su za 21% na 8,68 milijardi dolara, a iPad je imao rast od 41% na 8,44 milijarde dolara.
Samsung je, međutim, zabilježio pad od 11% u mobilnoj prodaji tokom črtvrtog kvartala 2020. Pad je pripisao povećanoj konkurenciji tokom sezone na kraju godine. Međutim, ostvario je najveću tromjesečnu zaradu u svom segmentu, čime je operativna dobit porasla za 26,4%.
Neto prihod za ovaj kvartal bio je 5,8 milijardi dolara (6,6 biliona vona) u odnosu na 4,6 milijardi dolara (5,22 biliona vona) u četvrtom kvartalu 2019.
U cijeloj godini Samsungova operativna profit porasla je za 29,6% na 32,1 milijardu dolara (35,99 biliona vona). Prihod je porastao za 2,78% na 211,5 milijardi dolara (236,81 biliona vona).
Kompanija je objavila da očekuje snažne performanse u prvom kvartalu 2021. godine zahvaljujući snažnoj prodaji vodećih pametnih telefona Galaxy S21 serije.
Prema pisanju Wall Street Journal-a, Samsung planira izgradnju tvornice za proizvodnju čipova vrijednu 17 milijardi dolara u SAD-u 2021. godine.
Samsung je potvrdio da je objavio drugu najveću potrošnju kupovine poluprovodnika tokom godine. Južnokorejska kompanija potrošila je 36,42 milijarde dolara, što je 20,4% više u odnosu na 2019. godinu. Imala je 8,1% tržišnog udjela.
Iako je Huawei zadržao treće mjesto, njegova potrošnja pala je za 23,5% na 19,09 milijardi dolara. Sposobnost kupovine poluprovodnika omela su američka trgovinska ograničenja. To je zauzvrat dovelo do smanjenja ponude pametnih telefona i udjela na tržištu. Globalno tržište je tokom godine potrošilo ukupno 449,84 milijarde dolara na kupovinu poluprovodnika.