Toyota predstavila novi Yaris sa hibridnim pogonom četvrte generacije

0
1209
Novi Yaris je konstruisan je na TNGA-B platformi, a donosi i Toyotin hibridni pogon četvrte generacije

Toyota je premijerno predstavila četvrtu generacija Yarisa, jednog od naprodavanijih modela u Evropi.
Novi Yaris je konstruisan je na TNGA-B platformi, a donosi i Toyotin hibridni pogon četvrte generacije.
Njegove kompaktne dimenzije izdvajaju ga od drugih u segmentu. Dok su novi automobili uglavnom rasli sa novim izdanjem, Toyota je smanjila ukupnu dužinu Yarisa za 5 mm, ali je istovremeno povećala međuosovinsko rastojanje za 50 mm, praveći tako automobil okretnim i upravljivim u gradskoj vožnji i parkiranju, ali zadržavajući unutrašnji prostor za putnike.
Prednji dizajn je fokusiran na veliku rešetku i središnji Toyotin amblem. Povlačenjem zadnjeg stuba unazad i povećavanjem dužine poklopca, dizajneri su doprinijeli dinamičnom izgledu Yarisa. Nova svjetla su u LED tehnologiji i uključuju pokazivače smjera koji se izmjenjuju s dnevnim svetlima.
Dizajn kokpita je prilagođen vozaču. Informacije se vozaču jasno i direktno prezentuju iz tri međusobno povezana izvora: centralnog Toyotinog ekrana osjetljivog na dodir, TFT multiinformacijskog prikaza u instrument tabli i 10-inčnog ekrana u boji.
Napredni sistemi za pomoć vozaču uključuju inteligentni prilagodljivi tempomat i sistem praćenja saobraćajnih traka. Pored naprednih sistema za pomoć vozaču, novi Yaris biće prvi automobil u kompaktnom segmentu sa centralnim vazdušnim jastukom.
Kao i kod svih modela baziranih na TNGA, težište novog Yarisa je nisko, tako da podvozje ima bolju ravnotežu težine i poboljšava stabilnost kočenja i zaustavne udaljenosti.
Nova Toyotina hibridna tehnologija četvrte generacije je debitovala u glavnom pogonu za novi Yaris. Ovaj 1.5 Hybrid Dynamic Force sistem se direktno izvodi iz većih, 2.0 i 2.5-litarskih sistema koji su predstavljeni u novim modelima Corolla, RAV4 i Camry, a razvijen je s istim nivoom nadzora veličine i težine komponenata radi bolje efikasnosti goriva i emisija izduvnih gasova.
Hibridni sistem sadrži novi trocilindrični benzinski motor Atkinson ciklusa 1.5 Dynamic Force s promjenjivim otvorom ventila. Novi Yaris biće dostupan i sa 1,5 i 1,0-litarskim trocilindričnim benzinskim motorima.
Novi Yaris i dalje će se proizvoditi u Evropi, a u poslovanje Toyota Motor Manufacturing France uloženo je više od 300 miliona eura radi proizvodnje vozila na GA-B platformi.