U organizaciji kompanije The Headhunter i UN Women ureda u BiH, sinoć je u Sarajevu održana dodjela nagrada LGBTIQ Index jednakosti u zapošljavanju, a nagrade su primili dm–drogerie markt, British Council, Centar za istraživačko novinarstvo i Klix.ba.
Dodjeli nagrada su prisustvovali predstavnici domaćih i stranih organizacija i privatnih kompanija, kao i predstavnici međunarodne zajednice. Nagrade su dobitnicima uručili David Saunders, predstavnik UN Women ureda u BiH, ambasador Velike Britanije u BiH, Edwards Ferguson, ambasadorica SR Njemačke u BiH, Christiane Hohmann i CEO Headhunter Grupe, Elton Ilirjani.
“Index se pripremao u privatnom sektoru, za privatni sektor, sa ciljem da dobijemo procjenu do koje mjere kompanije obraćaju pažnju na diskriminaciju i unapređuju ravnopravnost na radnom mjestu. Kako se radi o Indexu jednakosti na radnom mjestu, bilo je prirodno da UN Women i kompanija koja se bavi ljudskim resursima i regrutacijom surađujemo da bi ga pokrenuli“, izjavio je predstavnik UN Women ureda u BiH, David Saunders.
“Iako Headhunter Grupa uspješno implementira Index već nekoliko godina u regionu, ovo je prva godina da to radimo u BiH, i veoma smo zadovoljni podrškom partnera iz međunarodne zajednice koji su prepoznali važnost ove teme, kao i domaćih i stranih kompanija koje su pristale učestvovati ove godine. Mnogo nam znači kada UN, EU delegacija ili Njemačka, Britanska, Japanska i predstavnici drugih ambasada kažu da radimo dobar posao. Cilj nam je da naredne godine udvostručimo broj kompanija koje participiraju, kao i da vidimo pozitivne pomake u internim praksama kompanija sa kojima ćemo raditi u narednoj godini“, izjavio je CEO Headhunter Grupe, Elton Ilirjani.
LGBTIQ Indeks jednakosti u zapošljavanju je projekat The Headhunter Grupe i UN Women ureda u BiH. Cilj provođenja Indeksa je podizanje svijesti o problemima diskriminacije pripadnika LGBTIQ populacije na radnom mjestu i prilikom zapošljavanja, kao i povećanje ravnopravnosti, različitosti i drugih pozitivnih praksi u odnosu prema uposlenima i prilikom zapošljavanja.