UNIQA osiguranje lider u BiH: Polugodišnji rast 19,7%, ukupna premija 35,7 miliona KM

Pored rasta u segmentu životnog osiguranja od27,7%, značajan porast od 10% bilježe i sve ostale vrste neživotnog osiguranja

0
963
Senada Olević, direktorica UNIQA Osiguranja u BiH

I pored nepredvidivih izazova pandemije s kojima se stanovništvo BiH susrelo u proteklom periodu, zvanični podaci Agencije za nadzor osiguranja FBiH pokazuju trend rasta tržišta osiguranja u Bosni i Hercegovini.
UNIQA osiguranje d.d. Sarajevo je u proteklih šest mjeseci ostvarilo rast od 19,7% i ukupnu premiju od 35,7 miliona KM čime zauzima prvu poziciju na tržištu osiguranja prema ukupno realizovanoj premiji . Najveći rast je ostvaren po osnovu proizvoda životnog osiguranja od 27,7% što je istovremeno i potvrda liderske pozicije UNIQA osiguranja u oblasti životnog osiguranja. Pored rasta u segmentu životnog osiguranja, značajan porast od 10% bilježe i sve ostale vrste neživotnog osiguranja tj. osiguranje imovine, dobrovoljno zdravstveno osiguranje i osiguranje motornih vozila.
Navedenim rezultatima i trenutnoj liderskoj poziciji na tržištu osiguranja u BiH prethodilo je više značajnih projekata, a sve s ciljem unaprjeđenja usluge prema klijentima. Godina je počela implementacijom nove strategije na nivou UNIQA Grupe i internom reorganizacijom svećim fokusom na digitalizaciju poslovanja, a sve u skladu s novim potrebama tržišta i izazovima pandemije.
Uz prethodno aplicirane projekte, koji omogućavaju klijentima ugovaranje polisa, plaćanje i naplatu odštetnih zahtjeva putem online aplikacije, u ovom periodu je implementiran novi portal za klijente Moja UNIQA koji omogućava klijentima jednostavan uvid u prethodne i trenutno aktivne polise, brzu online prijavu štete, pregled statusa odštetnih zahtjeva kao i stanje dužne premije.
“Poslovna 2021. godina je počela vrlo dinamično za UNIQA Osiguranje. Provodimo u djelo više značajnih projekata koji unapređuju naše poslovanje, a ujedno čine pruženu uslugu efikasnijom i jednostavnijom za korištenje našim klijentima. Pandemija uz negativne i nepredvidive okolnosti, doprinosi razvoju svijesti građana u BiH o važnosti osiguranja. Pri tome, klijenti prepoznaju UNIQA Osiguranje kao kvalitetnog partnera u svim životnim okolnostima što se odražava na naš kvalitetan rast i razvoj te motiviše nas da zadovoljstvo klijenata uslugom koje je ocijenjeno sa 4,8* od ukupnih 5* održavamo i podignemo na još viši nivo“, istakla je Senada Olević, direktorica UNIQA Osiguranja u Bosni i Hercegovini.
UNIQA osiguranje je nositelj nagrade Best Buy Award 2020 kao rezultat ispitivanja javnog mnijenja što potvrđuje najbolji omjer cijene i kvaliteta kada je riječ o uslugama osiguranja. Kao lider u procesu digitalizacije i online komunikacije UNIQA je napravila značajan iskorak ka pružanju usluge osiguranja u digitalnom načinu poslovanja, kontinuiranom mjerenju zadovoljstva klijenata i kvalitetu usluge.

Vezani tekst – FBiH: Premija osiguranja u prvom polugodištu porasla 8,2%, na 285,92 miliona KM