Visa savjeti: Kako povećati prodaju tokom pandemije

0
494
Najveći uticaj na rast prometa imale su prodavnice živežnim namirnicama iznosu od 17,6%

Pandemija je donijela mnoge izazove, navike kupaca su se značajno promijenile, a mali biznisi su naročito bili pogođeni krizom. Početak vakcinacije u svijetu daje nadu da će 2021. biti godina za ponovno uspostavljanje i jačanje poslovanja uz povećanje prodaje.
Imajući u vidu da su mali biznis bili naročito pogođeni korona-krizom, kompanija Visa je ponudi pet savjeta kako izvući maksimum tokom 2021. godine i brzo se vratiti nivo poslovanja.

Iskoračite u online poslovanje

Za mala preduzeća koja još nisu integrisala online u svoje poslovanje, 2021. godina je pravo vrijeme za ovaj korak. Back to Business studija kompanije Visa pokazala je da je tokom posljednjih nekoliko mjeseci nešto više od polovine anketiranih potrošača širom svijeta kupovalo online gdje god je to bilo moguće, a mala preduzeća su slijedila ovaj trend, pa 43% njih sada svoje proizvode prodaje online, dok 87% planira da to nastavi i tokom naredna tri mjeseca. Ovi podaci dio su globalne serije istraživanja, koje je nastalo kako bi pomoglo malim i srednjim preduzećima da uhvate korak sa digitalnom transformacijom, a potrošače edukovalo o značaju kupovine kod malih lokalnih proizvođača.
Dobar provajder vebsajt rješenja u velikoj mjeri olakšava internet prodaju, pomažući vam da kreirate digitalni izlog za svoje poslovanje. Ne komplikujte, jer kupci provode više vremena na sajtovima koji su jednostavniji za korišćenje i odlučuju da li žele da pretražuju i kupuju u prvih nekoliko minuta.

Pružite beskontaktno iskustvo kupcima

Ono što je postalo jasno posljednjih mjeseci jeste da potrošači žele da plaćaju na najsigurniji način. Digitalno plaćanje u prodavnicama više nije samo pogodnost već neophodnost, jer kupci žele iskustvo bez dodira, poput beskontaktnog plaćanja. Skoro polovina, 48% anketiranih potrošača kaže da ne bi kupovala u prodavnici koja nudi samo načine plaćanja koji zahtijevaju kontakt sa prodavcem ili zajedničkim uređajem.
Samo jedan od osam kupaca je spreman da se vrati starim načinima plaćanja, čak i nakon što je vakcina postala dostupna. Ne samo da su beskontaktna plaćanja sigurnija, već su i brža i jednostavnija.

Redovno se oglašavajte na društvenim mrežama

Ukoliko još uvijek niste koristili društvene mreže i proširili domet svog malog preduzeća, sada je zaista trenutak da to učinite, budući da sve više ljudi ostaje kod kuće. Prošle godine je 37% anketiranih vlasnika malih preduzeća proširilo svoje kanale prodaje, kako bi istražili nove mogućnosti kojima bi mogli da dođu i do postojećih i do novih kupaca.

Bezbjednost korisnika mora ostati na listi prioriteta

Bezbjednosne mjere ostaju ključna briga korisnika, pa je potrebno da mala preduzeća preduzimaju neophodne korake kako bi se korisnici osjećali sigurno u njihovim radnjama. Nedavna istraživanja pokazuju da 94% anketiranih potrošača vjeruje da preduzeća moraju da preduzimaju mjere bezbjednosti – 71% skreće pažnju na obavezno korišćenje maski za lice, 60% vjeruje da korpe za kupovinu treba dezinfikovati poslije svake upotrebe, a 54% smatra da fizičko distanciranje od 2 metra mora biti obavezujuće.
Za korisnike koji još uvijek prezaju od posjeta prodavnici, razmislite o tome kako možete da napravite korak više i pružite im osjećaj sigurnosti. Kućna dostava je brz način da osigurate prodaju i učinite da se vaši korisnici osjećaju lagodno, bez brige da će doći u kontakt sa previše lica.

Njegujte lojalnost vaših kupaca

Važno je da i dalje razmišljati o novim načinima povezivanja sa svojim kupcima kako biste bili sigurni da njihova lojalnost brendu ostaje jaka. Ako su kupci bili uz vas tokom pandemije, to pokazuje njihovu istinsku lojalnost – ali imajte na umu da uvijek imaju pregršt izbora koje morate da prevaziđete kako biste bili sigurni da se osjećaju cijenjenima.
Kupci vole da čuju mišljenja i ocjene drugih prije i poslije kupovine. Namjenite prostor na svojoj web stranici za recenzije.
Druga ideja je da kupcima date prilagođene ponude lojalnosti na osnovu prethodnih kupovina. Jednostavni dodaci, kao što su poklon kartice i nagrade za članove, takođe mogu biti alati potrebni za povratak korisnika.