Vrijednost brenda Samsung procijenjena na 87,7 milijardi dolara, godišnji rast 17 posto

0
148
Drugu godinu zaredom Samsung ostvaruje dvocifreni rast vrijednosti brenda

Kompanija Samsung dobila je priznanje od Interbranda, globalne konsultanske kuće specijalizovane za brendove, kao jedan od pet najboljih globalnih brendova u 2022. godini. Interbrand svake godine objavljuje listu 100 najboljih brendova na svijetu, a vrijednost brenda Samsung procijenjena je na 87,7 milijardi dolara, što je za 17 posto više u poređenju sa 74,6 milijardi dolara u 2021, čime se ova kompanija svrstala na peto mjesto treću godinu zaredom.
Ovaj uspjeh zasniva se na oporavku finansijskih rezultata kompanije Samsung, koji su sada blizu nivoa prije pandemije, kao i većoj potražnji za memorijom usljed rasta korištenja podataka. Samsung je prošle godine zabilježio rast vrijednosti brenda za 20% u poređenju sa 2020, a ove godine nastavlja sa dvocifrenim rastom. Kompanija je prvi put ušla među 10 najboljih 2012. Godine kada je zauzela deveto mjesto i od tada se svake godine penje na listi, osvojivši šesto mjesto 2017. i peto 2020. godine.
“Samsung Electronics uspio je da zabilježi dvocifreni rast vrijednosti brenda dvije godine zaredom, i to zahvaljujući podršci naših korisnika širom svijeta“, izjavio jeYHLee, izvršni potpredsjednik i direktor marketinga kompanije Samsung Electronics.

Rast vrijednosti brenda Samsung

Samsung Electronics je krajem 2021. godine spojio svoje SET odjeljenje i formirao Odjeljenje za iskustvo korištenja uređaja kako bi pojačao sinergiju među proizvodima i korisnicima pružio viši nivo iskustva. Pored toga, Samsung je otvorio Centar za iskustvo korištenja više uređaja istovremeno da bi unaprijedio iskustvo povezanosti više uređaja.
Uz ove mjere, Samsung je integrisao aplikaciju SmartThings u sve kategorije proizvoda, čime je stvorio inkluzivni ekosistem i ponudio iskustvo korištenja više uređaja odjednom. SmartThings također omogućava korisnicima da maksimalno iskoriste prednosti svojih Samsung uređaja, kao i proizvoda drugih kompanija koje posjeduju.
Pored toga, otvorena je Samsung laboratorija za podsticanje jedinstvenih diskusija o aktivnostima nove generacije. Saznanja iz laboratorije se primjenjuju na proizvodima i u marketinškim aktivnostima.
Kao i inovativni proizvodi zasnovani na korisničkom iskustvu, u Samsung rastu značajnu ulogu je odigrao i razvoj naprednih tehnologija kao što su vještačka inteligencija (VI), 5G, dostignuća u autoindustriji i robotika putem stalnih investicija.
Najbolji globalni brendovi po izboru konsultantske kuće Interbrand rangiraju se na osnovu ocjene vrijednosti svakog brenda, koja je rezultat sveobuhvatne analize finansijskih rezultata kompanije, uticaja brenda na kupovinu i konkurentnosti brenda.

Vrijednost brenda Samsung procijenjena je na 87,7 mlrd dolara, a godinu ranije 74,6 mlrd dolara

Samsung težnja za bolje korisničko iskustvo

Mobilni uređaji:
• Inovacije na kamerama serije Galaxy S22 na osnovu komentara korisnika i sprovođenje kampanje za funkciju Nightography učvrstili liderstvo u kategoriji sklopivih mobilnih telefona
• Partnerstvo sa kompanijama Google i Microsoft za jačanje povezanog iskustva korisnika
• Poštovanje sigurnosti i privatnosti korisnika uz Samsung Knox

Mreža:
• Revolucionarni put inovacija mreže u virtuelizaciji i otvorenosti uz komercijalno iskustvo velikog obima
• Podsticanje 5G industrije uz vodeći 5G asortiman od RAN i Core do alata za automatizaciju
• Poštovanje ESG obaveza kroz rješenja inteligentne mreže za energetsku efikasnost
Vizuelni prikaz
• Nastavak inovacija vrhunskih TV uređaja, uključujući Micro LED, Neo QLED 8K/4K
• Jačanje asortimana proizvoda na osnovu načina života korisnika, kao što su The Frame, The Freestyle
• Pružanje novog iskustva igara za korisnike, uključujući Samsung Gaming Hub i Odyssey Ark

Kućni aparati:
• Proširenje Bespoke kategorija proizvoda od kuhinje na cijeli dom, uključujući brigu o odjeći, podovima i vazduhu
• Pružanje vrijednosti održivosti kroz proizvode (ostvarivanje visoke stope energetske uštede na glavne proizvode, garancije za digitalni inverter kompresor, smanjena emisija mikroplastike iz mašina za veš u saradnji sa kompanijom Patagonia)
• Kreiranje interesovanja među Bespoke ljubiteljima učešćem u O&O kampanjama

Poluprovodnici:
• Ulaganje u tehnologije nove generacije i proizvodne kapacitete s ciljem stabilnog snabdijevanja najsavremenijim dostignućima (izgradnja nove proizvodne linije vrijedne 17 milijardi dolara u Teksasu, kompleksa za istraživanje i razvoj vrijednog preko 14 miliona eurauGiheungu)
• Ponuda vodećih inovacija poluprovodnika koje unapređuju učinak proizvoda i energetsku efikasnost (prva masovna proizvodnja 3nm GAA u sektoru)
• Razvoj inovativnih memorijskih rješenja kao odgovor na nagli rast zadataka sa mnogo podataka u oblastima kao što su VI i ML (CXL memorija, HBM-PIM, SmartSSD druge generacije) iširenje strateških partnerstava za prevazilaženje novih izazova u sektoru
• Pomjeranje granica logičkih rješenja koja mogu da ponude poboljšano korisničko iskustvo i nove mogućnosti (5G Exynos Modem, Exynos 2200, 200MP ISOCELL HP3)