Na šasiji Renault Trucks D16 4×2 270 beogradska kompanija GASOP napravila je kombinovano vatrogasno vozilo za gašenje požara vodom, penilom i prahom, prvo takve vrste u Srbiji na Renault Trucks kamionu iz familije D.
Prvenac je naručila kompanija Mei Ta Europe Industries za službu protivpožarne zaštite u svojoj fabrici autodijelova u Bariču kod Beograda.
Renault Trucks kamioni D familije u Evropi, pa i u Srbiji, afirmisali su se kao vozila za distributivne prevoze, ali su šasije s nekoliko verzija kabina pogodne i za brojne specijalizovane nadgradnje – od termoizolovanih tovarnih prostora do opreme za obavljanje različitih komunalnih djelatnosti. Beogradski GASOP je naručiocu vatrogasnog vozila, kompaniji Mei Ta Europe Industries, sugerisao da se specijalna nadgradnja prvi put u Srbiji obavi upravo na šasiji s kabinom iz D familije.
“Kamioni iz ove familije imaju odličan odnos ukupne mase i snage motora, što je za vatrogasna vozila od izuzetne važnosti“, rekao je na promociji prvenca osnivač i vlasnik GASOP-a Radoslav Radojičić.

Šasija s kabinom koja je odabrana za prvu vatrogasnu nadgradnju ima masu od 4.652 kg, korisna nosivost joj je 11.348 kg, pa kompletno vozilo može da ima ukupnu masu od 16.000 kg. S tolikom masom lako se ‘bori’ redni šestocilindarski turbo motor radne zapremine 7.146 cm3, snage 195 kW /265 KS pri 2.300 o/min s maksimalnim obrtnim momentom od 1.010 Nm pri 1.200 – 1.800 o/min.
Ova verzija Renault Trucks kamiona iz D familije ima međuosovinsko rastojanje od 3.800 mm, na ram šasije se mogu montirati nadgradnje maksimalne dužine 5.513 mm, pa ukupna dužina kompletnog vozila može da iznosi 7.251 mm. Zadnji trag, odnosno ukupna širina (bez retrovizora) od 2.426 mm i relativno mala dužina čini ovo vozilo kompaktnim i veoma pogodnim za brze intervencije na skučenim prostorima.