Ogroman dio života svih nas događa se na internetu i često je naporno stalno voditi računa o cyber sigurnosti. Ali samo zato što je zgodno koristiti istu lozinku za telefon, aplikacije i naloge, ne znači da je i pametno.
U nedavnom istraživanju BDG Studios/OnePoll sa više od 1.000 pripadnika generacije Z širom Sjedinjenih Američkih Država* skoro 40% ispitanika priznalo je da koriste istu lozinku na više naloga, zbog čega postaju ranjivi u slučaju napada i pokušaja krađe identiteta.
To nije jedino problematično ponašanje u pogledu cyber sigurnosti. Ista anketa otkrila je da samo 39% ispitanika odmah briše fotografije strogo privatnih podataka – poput njihovog socijalnog osiguranja ili brojeva kreditnih kartica. Rizik od krađe podataka raste još više kada se čine drugi uobičajeni pogrešni koraci, poput slanja datoteka bez enkripcije ili nepodešavanja postavki aplikacija.
U situaciji sa 61% ispitanika koji priznaju da čuvaju radne dokumente i osjetljive poslovne informacije na svojim ličnim uređajima, eventualni sigurnosni napadi mogu imati negativne implikacije i na vaš posao.
Srećom, postoje rješenja za one među nama koji su možda (a možda i nisu) zamijenili mjesto novog specijalnog znaka u lozinki sastavljenoj od njihovog rođendanskog datuma u posljednjoj deceniji. Samsung Knox je, naprimjer, cjelovita sigurnosna platforma koja vas štiti danju i noću, od vašeg čipa pa sve do vaših aplikacija.
Naprimjer, pogledajte njihovu kontrolnu tablu za sigurnost i privatnost, odnosno vašeg novog ‘mobilnog izbacivača’. Tu možete da primijetite ako neka nasumična aplikacija pokušava pristupiti recimo vašem mikrofonu i brzo je skinete sa vašeg sistema.
Tu je isigurnosno rješenje Samsung Knox Vault, koje vaše najosjetljivije podatke drži izolovanim od glavnog operativnog sistema, djelujući kao štit za zaštitu vašeg telefona na svim nivoima.
Pojačajte sigurnost vašeg digitalnog prisustva pomoću kontrolne table za sigurnost i privatnost kompanije Samsung Galaxy i Knox Vault. Saznajte više na ovom linku.
__________
*Samsung je sarađivao sa Bustle Digital Group (BDG) na sprovođenju internet ankete od novembra do decembra 2022, na uzorku od 1.000 stanovnika SAD starosti između 18 i 25 godina.