Mercedes-Benz je zabilježio pad prodaje vozila u prvoj polovini ove godine, sa ukupno prodatih 1.134.729 automobila, što je za 4,6 posto manje u odnosu na isti period prošle godine.
Pad je zabilježen i u junu kada je prodato 196.230 automobila, što je za 3,7 posto manje nego u istom periodu lani.
Još veći pad je imao brend Smart koji je u prvoj polovini 2019. prodao 60.318 kupaca (-8,1%), a u junu 10.231 (-22,5%).
Sveukupno, Mercedes (Mercedes-Benz + Smart) je za šest mjeseci ove godine prodao ukupno 1.195.047 automobila (-4,7%), a u junu 206.461 vozila (-4,8%).
Inače, njemački Daimler je drugi ovogodišnji kvartal završio s gubitkom, snizivši po drugi puta u sedam dana procjenu godišnje dobiti. Naime, u periodu april-juni Mercedes-Benz je zabilježio operativni gubitak od 1,6 milijardi eura, dok su u istom periodu lani poslovali s dobiti od 2,6 milijardi eura.
Zbog nepredviđenih događaja, uključujući veliki opoziv automobila zbog neispravnih zračnih jastuka i vladinih istraga i pravnih sporova povezanih s krivotvorenjem podataka o emisiji štetnih plinova kompanija je stavila na stranu više novca no što su planirali a povisila je i procjenu očekivanih troškova u ovoj godini, prenosi Hina.
Pojašnjavaju tako da će promjene u ponudi odjela kamioneta generirati dodatne troškove od 500 miliona eura.
U Daimleru ističu i sporije izbacivanje na tržište novih modela i slabiju globalnu potražnju no što su dosada očekivali. Stoga sada očekuju da će ove godine zabilježiti operativnu dobit znatno nižu od prošlogodišnjih 11,8 milijardi eura.