Opel najavljuje novu generaciju SUV modela Grandland

0
90
Novi Opelov SUV model Grandland je nastao na STLA Medium platformi

Opel nastavlja obnavljanje kompletne game vozila, a koja postaje prepoznatljiva po 3D Vizor na prednjem dijelu vozila. Sada je na red došao veliki SUV model Grandland. Automobil je dizajniran i razvijen u Rüsselsheimu, a proizvodit će se u Eisenachu.
Novom generacijom Grandlanda Opel želi elektromobilnost učiniti još privlačnijom. Radi se o prvom Opelovom modelu koji se temelji na Stellantis STLA Medium platformi električnih vozila na bateriju (BEV-native). Zahvaljujući novoj arhitekturi, novom paketu plosnatih baterija koji isporučuje do 98 kWh, novoj generaciji električnog motora i značajkama za smanjenje potrošnje energije kao što je toplinska pumpa, Grandland Electric može isporučiti domet do približno 700 kilometara. Na brzom punjaču potrebno je nekih 26 minuta da bi se napunilo 80% kapaciteta baterije.
Novi Grandland je dug 465 cm (za 17,3 cm duži od prethodnika), širok je 190,5 cm (6,4 cm širi), visok 166 cm (1,9 cm viši). Snažnom dojmu vozila doprinose i 20-colni aluminijski naplatci s međuosovinskim razmakom od 278,4 cm.

Prednji dio vozila obilježava Opelov 3D Vizor. Ovaj je element kombiniran s osvijetljenim logotipom poznate Opelove ‘munje’ dodatno je istaknut tehnologijom Edge Light.
Novi osvijetljeni logotip popraćen je još jednom svjetlosnom inovacijom inženjera iz Rüsselsheima. Riječ je o Intelli-Lux Pixel Matrix HD svjetlima. Sistem sadrži 51.200 elemenata (25.600 sa svake strane) za distribuciju svjetla visoke rezolucije. Kamera otkriva nadolazeće objekte na temelju situacije u prometu, a sistem rasvjete Intelli-Lux Pixel Matrix HD zatim izrezuje te objekte još preciznije od standardnih tehnologija Matrix Light. Time se isporučuje mnogo svjetliji i homogeniji svjetlosni uzorak te pritom osigurava da ne dođe do zasljepljivanja drugih sudionika u prometu.

Opel Grandland dolazi s redizajniranim paketom plosnatih baterija kapaciteta do 98 kWh

Zahvaljujući dvobojnom krovu i kontrastnim oblogama, Grandland je vizualno rastegnut čime dobiva elegantan izgled. Dugi međuosovinski razmak i okomita stražnja podizna vrata naglašavaju prostranost kabine i prtljažnika. Stražnja se sjedala mogu preklopiti u omjeru 40:20:40 kako bi se dobio teretni prostor obima do 1.641 litara.
Visoko postavljena središnja konzola jamči sportski osjećaj vožnje. Iza upravljača nalazi se diskretan široki i potpuno digitalni informacijski zaslon za vozača. On vozaču nudi sve važne informacije, a head-up display Intelli-HUD omogućava vozaču da ne treba skretati pogled s ceste. Tu je i mogućnost ručnog ili automatskog pokretanja načina rada Pure koji smanjuje količinu sadržaja prikazanog na informacijskom zaslonu za vozača, head-up displayu i središnjem zaslonu.
Putnička kabina donosi i poznata ergonomska AGR sjedala. Novost je električno podesiva bočna potpora naslona sjedala. Putnici straga istovremeno mogu uživati u dodatnom prostoru za noge koji je 2 cm veći od prethodnog modela Grandlanda, piše Autonet.hr.
Pored potpuno električnog izdanja Grandland je predviđen i kao Plug-in Hybrid uz električni domet do 85 km. Grandland Hybrid donosi 48V tehnologiju pogona. Dinamičnu i udobnu vožnju trebali bi osigurati amortizeri s FSD tehnologijom.