Porsche predstavlja najmoćniji Cayenne svih vremena

Nova hibridna tehnologija za veći električni domet i brže punjenje. V8 i električni motor stvaraju ukupnu izlaznu snagu od 544 kW (739 KS) i 950 Nm

0
166
Turbo E-Hybrid modeli predstavljaju krunu Cayenne linije modela

Porsche predstavlja najsnažniji model u svojoj liniji SUV modela – Cayenne Turbo E-Hybrid. Novi range-topper od 544 kW (739 KS) odlikuje se vrhunskim voznim performansama. Novi Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé model sa GT paketom se još više fokusira na dinamiku vožnje i izrazito atletski izgled.
Nakon uspješnog izlaska novog Cayenne modela početkom 2023. godine, Porsche će upotpuniti sveobuhvatno revidiranu treću generaciju ovog uspješnog SUV-a novim vrhunskim modelom. Kao i ranije, najsnažniji Cayenne je plug-in hibrid. Porsche je ovim nasljednikom Cayenne Turbo S E-Hybrid modela unaprijedio tehnologiju na više načina, postižući tako značajan napredak, posebno kada je riječ o električnom dometu i performansama.
Ove promjene su značajno doprinijele upotrebljivosti i dinamici vožnje. Električni motor sa 130 kW (176 KS) snage nadopunjuje opsežno prerađeni 4,0-litarski twin-turbo V8 motor od 441 kW (599 KS). Zajedno, oni isporučuju kombinovanu izlaznu snagu od 544 kW (739 KS) i maksimalni obrtni moment od 950 Nm. Novi Cayenne Turbo E-Hybrid ubrzava od 0 do 100 km/h za 3,7 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 295 km/h.

Nova hibridna tehnologija za veći električni domet i brže punjenje

U poređenju sa svojim prethodnikom, novi Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid nudi znatno veći električni domet i kraće vrijeme punjenja. Sa povećanim kapacitetom od 25,9 kWh, visoko-naponska baterija postavljena ispod prtljažnika omogućava električni domet do 82 kilometra (EAER grad). Novi ugrađeni punjač od 11 kW skraćuje vrijeme punjenja na odgovarajućem zidnom punjaču ili stanici za punjenje na manje od dva i po sata uprkos povećanju kapaciteta baterije.

Zračni ovjes sa dvije komore i dva ventila

Novi Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid modeli standardno dolaze s prilagodljivim zračnim ovjesom koje ima novu tehnologiju s dvije komore i dva ventila. Ovo omogućava odvojeno podešavanje faza kompresije i odskoka u radu ovjesa. Ova tehnologija podjednako povećava udobnost i sigurnost, dok nudi još širi spektar između Comfort i Sport Plus postavki ovjesa. Ovjes kombinuje pouzdano upravljanje pri dinamičnom skretanju sa karakteristikama usmjerenim na udobnost u situacijama sporije vožnje i maksimalnom eliminacijom naginjanja i zavaljivanja.
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) sistem je takođe dio standardne opreme za Cayenne Turbo E-Hybrid. Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) sistem te upravljanje stražnjom osovinom dostupni su kao opcionalna oprema.

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé sa GT paketom opreme

Izvrsna priroda Cayenne Turbo E-Hybrid SUV i Coupé modela demonstrirana je stilom ova dva modela. Obje varijante karoserije posjeduju prepoznatljiv stil prednjeg dijela koji je rezervisan za Turbo modele, sa povećanim usisnicima zraka za hlađenje naglašenim sjajnim crnim lopaticama. Ukrasi lukova točkova i zadnji branik u boji eksterijera dodatno naglašavaju karakter modela koji je fokusiran na performanse. Ostale prepoznatljive karakteristike Turbo E-Hybrid modela uključuju dvije dvostruke izduvne cijevi od brušenog nehrđajućeg čelika i crvena kočiona kliješta.
Unutrašnjost, aluminijumski detalji na instrument tabli i obloge na vratima ističu izražen fokus na performanse. Krovna obloga je prekrivena Race-Tex-om. Standardna oprema uključuje GT sportski volan sa grijanjem, prekidač za brz i direktan odabir željenog režima vožnje, te kožna sportska sjedišta podesiva u 18 smjerova. S druge strane, dostupna su udobna kožna sjedišta podesiva u 14 smjerova.
Novi Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid također posjeduje sve nove karakteristike koje donosi nadogradnja modela, predstavljena početkom 2023. godine. To uključuje novi kokpit sa potpuno digitalnom instrument tablom koja posjeduje zakrivljen dizajn i stoji samostalno te ima opciju varijabilnog prikaza, redizajniranu središnju konzolu i opcioni displej za suvozača. Inovativni HD-Matrix LED farovi visoke rezolucije – dio su standardne opreme u novim Turbo E-Hybrid modelima – nude veću udobnost i sigurnost u mraku.

Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé sa GT paketom

Novi Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé sa GT paketom vožnji daje još izraženiju sportsku notu. Cijela šasija i kontrolni sistemi, uključujući zračni ovjes, posebno su podešeni za novi model. Tijelo automobila je pozicionirano 10 milimetara niže. Zakretni ležajevi specifični za GT model povećavaju nagib na prednjoj osovini za -0,58 stepeni i u kombinaciji sa širim prednjim točkovima omogućavaju još dinamičniji odziv kada je riječ o upravljanju u krivinama, veću ukupnu preciznost upravljanja i značajno poboljšano prianjanje u krivinama.

Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé sa GT paketom ubrzava do 100 km/h za 3,6 sekundi

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) kočnice visokih performansi također dolaze kao standardna oprema u GT paketu. Dinamički kvaliteti Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé modela mogu se dodatno poboljšati gumama fokusiranim na performanse za standardne 22-inčne GT Design točkove, PDCC i upravljanje stražnjom osovinom.
Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé model sa GT paketom kombinuje svoje izuzetne vozne karakteristike sa raznovrsnošću novog E-Hybrid sistema, nudeći najširi spektar dinamičkih performansi i efikasnosti u okviru ponude Cayenne modela. Sa vanjske strane, GT paket se ističe specifičnim prednjim dijelom sa crnim naglašenim detaljima, crnim blatobranima, karbonskim bočnim detaljima na krovnom spojleru, središnje pozicioniranim izduvnim cijevima titanijumskog izduvnog sistema iz Turbo GT modela i karbonskim zadnjim difuzorom. Krov je također napravljen od laganih karbonskih vlakana. Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé sa GT paketom ubrzava do 100 km/h za 3,6 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 305 km/h.

Dostupnost i cijena

Novi Turbo E-Hybrid je drugi od tri hibridna modela koja će Porsche predstaviti tokom 2023. godine. Sada se može naručiti na gotovo svim prodajnim tržištima brenda Porsche i već od 176,324 € u Njemačkoj, uključujući PDV i opremu specifičnu za tržište. Verzija Coupé počinje sa cijenom od 179,775 €.
Dostupnost Cayenne Turbo E-Hybrid modela sa GT paketom, koji kreće sa cijenom od 208,454 € u Njemačkoj, ograničena je na tržišta na kojima Cayenne Turbo GT više nije dostupan zbog lokalnih propisa. Ovo se odnosi na većinu tržišta u EU, kao i na Japan, Hong Kong, Tajvan i Singapur.
————
Cayenne Turbo E-Hybrid
Kombinovana potrošnja goriva (ponderisana): 2,0 – 1,7 l/100 km (WLTP); Kombinovane emisije CO2 (ponderisane): 45 – 39 g/km (WLTP); <b>kombinovana potrošnja energije (ponderisana): 31,7 – 29,9 kWh/100 km (WLTP); električni domet (EAER): 70 – 73 km; električni domet u gradu (EAER grad): 76 – 82 km
Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé
Kombinovana potrošnja goriva (ponderisana): 2,0 – 1,7 l/100 km (WLTP); Kombinovane emisije CO2 (ponderisane): 45 – 39 g/km (WLTP); <b>kombinovana potrošnja energije (ponderisana): 31,8 – 30,1 kWh/100 km (WLTP); električni domet (EAER): 70 – 72 km; električni domet u gradu (EAER grad): 76 – 81 km
Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé sa GT paketom
Kombinovana potrošnja goriva (ponderisana): 1,9 – 1,8 l/100 km (WLTP); kombinirane emisije CO2 (ponderisane): 43 – 40 g/km (WLTP); kombinovana potrošnja energije (ponderisana): 31,1 – 30,2 kWh/100 km (WLTP); električni domet (EAER): 71 – 72 km; električni domet u gradu (EAER grad): 79 – 82 km