Samsung osvojio 45 nagrada, uključujući dvije zlatne, na IDEA 2024.

Kompanija Samsung je osvojila dvije zlatne, jednu srebrnu i dvije bronzane nagrade - uz mjesto među 40 finalista - za inovativna rješenja u dizajnu koja unapređuju način života i iskustvo korisnika

0
72
Galaxy AI UX uvodi svrsishodnu inteligenciju sa ciljem unapređenja svakog aspekta života

Samsung Electronics Co., Ltd. osvojio je priznanja za izvrsnost u dizajnu na dodjeli Međunarodnih nagrada za izvrsnost u dizajnu (IDEA) za 2024.godinu. Među priznanjima su dvije zlatne, jedna srebrna i dvije bronzane nagrade, kao i 40 finala.
IDEA – jedan od najprestižnijih programa nagrada za dizajn – organizuje Društvo industrijskih dizajnera Amerike (IDSA). Osnovana 1980, IDEA nagrađuje dostignuća u industrijskom dizajnu. IDEA je ove godine odabrala pobjednike u 20 kategorija, uključujući dom, tehnologiju široke potrošnje i digitalnu interakciju. Ključni kriterijumi ocjenjivanja također obuhvataju inovacije u dizajnu, koristipo korisnika, koristi po društvo itd.
Dizajn kompanije Samsung odražava promjene vrijednosti i inovativnu tehnologiju kompanije. Kompanija je nagrađena za izvrsnost u dizajnu usmjerenu na način života i iskustvo korisnika.
“Ove nagrade su važna potvrda naše neumorne posvećenosti pomjeranju granica dizajna koji se ljudima dopada. I dalje ćemo biti usmjereni ka razvoju inovativnog dizajna koji obogaćuje život naših korisnika i ostaje vjeran suštini svakog proizvoda”, izjavio je Tiem Rou (TM Roh), predsjednik i direktor Centra za korporativni dizajn u kompaniji Samsung Electronics.
Samsung je osvojio dvije zlatne nagrade za ove izuzetne inovacije:
• Galaxy AI UX uvodi svrsishodnu inteligenciju sa ciljem unapređenja svakog aspekta života, posebno omogućavanjem nesmetane komunikacije na svakom mjestu u svakom trenutku. Funkcije koje donosi se mogu sa lakoćom koristiti u svakodnevnom životu – uz prevođenje koje uklanja jezičke barijere, prevođenje uživo koje automatski prevodi pozive, pomoć pri sastavljanju bilješki koja korisnicima omogućava da prave inteligentne sažetke svojih bilješki, pomoć pri pretrazi za sažimanje i prevođenje internet stranica i pomoć pri ćaskanju za pisanje poruka na jeziku koji korisniku najviše odgovara.
• Koncept naprednog dizajna za dodatnu opremu za kućne aparate – nazvan ‘identitet održivog dizajna za dodatnu opremu za kućne aparate’ – označava tri boje dodatne opreme – kao što su filteri za usisivače i prečišćivače vazduha – u zavisnosti od zahtjeva održavanja i načina odlaganja. Zahvaljujući ovom unapređenju dizajna, korisnici mogu lakše da prepoznaju potrebe svoje dodatne opreme, naročito ako je promijenjena ili ažurirana.
Samsung je osvojio srebrnu nagradu za ovaj najsavremeniji proizvod:
• Galaxy Z Flip5, sklopivi pametni telefon koji koristi novi faktor forme i veći ekran na poklopcu za savršeno korisničko iskustvo.

Samsung je osvojio dvije bronzane nagrade za ove primjere skladnog dizajna:
• Galaxy Tab S9 serija kombinuje prenosivost tableta sa njegovom moćnom funkcionalnošću. Raznovrsan format i robusni alati i aplikacije ga čine odličnim izvorom produktivnosti tokom cijelog dana.
• AI Vision Inside* prepoznaje čak 33 svježa prehrambena artikla kada se unose i iznose iz Bespoke Flex™ frižidera sa četvoro vrata sa AI Family Hubom™+ ** i potom popunjava spisak hrane.

Od proizvoda do UX dizajna, ukupno 45nagrada za TV uređaje, kućne aparate i pametne telefone

Veliki broj Samsung proizvoda je bio među finalistima, a među njima su:
– Neo QLED 8K, TV uređaj koji pruža imersivno iskustvo uz infinity airdizajn.
– Music Frame,podesivi bežični zvučnik osmišljen da se savršeno uklopi u okruženje.
– Bespoke AI Laundry Combo™,all-in-one mašina za veš i sušilica.
– Easy Setting Box, koji korisnicima omogućava da razdijele ekrane na više djelova za unaprijeđeno obavljanje više zadataka istovremeno i produktivnost. Također nudi funkcionalnost i računara i pametnog monitora korištenjem jednog miša, bez daljinskog upravljača.
– Ambalaža izdanja Galaxy Z Flip5 Maison Margiela predstavlja posebnu saradnju sa pariskim ateljeom visoke mode Maison Margiela koja odražava njegov stil bez završne obrade korištenjem izražajnog šava u središtu preklopa. Papirna tkanina koja pokriva spoljašnji dio pakovanja se savršeno uklapa sa uređajem uz estetiku visoke mode ateljea Maison Margiela.
___________
*Od marta 2024, funkcija AI Vision Inside može da prepoznačak 33 prehrambena artikla poput svježeg voća i povrća. Ako hrana nije prepoznatljiva, može biti navedena kao nepoznata. AI Vision Inside ne može da identifikuje ili navede bilo koju hranu u korpi na vratima frižidera ili zamrzivaču.
**Nazivi se razlikuju po regionima. Sjeverna Amerika: Bespoke Flex™ frižider sa 4 vrata sa AI Family Hubom™+, LatinskaAmerika: Bespoke frižider sa 4 francuskih vrata sa AI Family Hubom™+.