Svaki treći prodati automobil u svijetu je bijele boje

0
985
Na globalnom tržištu najtraženija je bijela boja automobila, u Evropi ima udio od 25 posto

Na globalnom automobilskom tržištu najtraženija je bijela boja, a nju bira nevjerovatnih 38% kupaca. Prema izvještaju američke Axalte, na drugom mjestu u 2018. bili su automobili crne boje s prodajnim udjelom od 18%, a na trećem mjestu je srebrna boja koja poput sive drži po 12% udjela.
I u Evropi je bijela boja automobila najpopularnija s udjelom od 25%, druga je siva s 22% udjela, a treća crna s 21% udjela.
Najveći rast popularnosti u svijetu imaju crna i siva boja, pa je tako crna boja u Kini zabilježila rast od 5% a u ostatku Azije od 3%. Istovremeno, siva boja je u Africi porasla za 3% i Evropi za 2%.
Sve veći interes kupci imaju za plavom bojom – u Evropi za 10%. Primjetan je i rast udjela bronzanih, pa čak i zlatnih automobila, dok je zelenih i dalje ispod jedan posto.
Bijela boja je najpopularnija i u Indiji i Kini, ali u tim zemljama odlično kotiraju boje koje u ostatku svijeta ne prolaze najbolje. Indijci tako obožavaju srebrne automobile (37%), a čak 3% ih bira u žutoj/zlatnoj boji, piše Index.hr.
Plava boja bilježi rast u Japanu gdje se doživljava kao ekološka boja i ima udio u prodaji od 9%. Amerikanci sve više biraju braon i bež nijanse, baš kao i Rusi kod kojih je zabilježen najveći udio braon boje od 9 posto.