1.000 km potpuno električne vožnje: Aiways uspješno prošao izazov ED1000

Tri električna SUV-a Aiways U5 uspješno prošla izdržljivu vožnju ED1000 za manje od 14 sati

0
394
Aiways U5 SUV: siguran, efikasan i praktičan EV na daljinu

Tri električna SUV-a Aiways U5 uspješno su završila test izdržljivosti ED1000, prešavši 1.000 km preko Njemačke, od Berlina preko Bielefelda i Fulde do Münchena za manje od 14 sati – dokazujući da je električna mobilnost održiva opcija za svakodnevna vožnja.
Uz strateško usmjeravanje koje su osigurali nizozemski stručnjaci za pametno električno usmjeravanje Chargetrip, tri potpuno električna SUV-a iz Aiwaysa uspješno su okončali test vožnje na velike udaljenosti.
“Ono što su Aiways i Chargetrip pokazali je da je s planiranjem rute specifične za EV moguće voziti električno vozilo kroz Njemačku ili bilo koju drugu državu, udobno i razumno. Nadamo se da će događaji poput ED1000 dati povjerenje ljudima koji žele kupiti EV”, izjavio je Pieter Waller, suosnivač Chargetripa.
Prvim vozilom Aiways U5 koji je stigao u Minhen upravljao je dr Alexander Klose, šef Aiwaysovih operacija za prekomorske operacije, kojem je trebalo 13 sati da stigne od Berlina do Minhena, poštujući ograničenje brzine na autoputu.
“ED1000 je za nas bila izvrsna prilika da pokažemo tehničke mogućnosti U5 među 13 poznatih marki automobila i njegovu prikladnost za vožnju na velike udaljenosti. Naše tehnologije za pomoć vozaču bile su na ispitu dok smo krstarili duž autoputa i udobno prešliu udaljenost između Berlina i Münchena”, rekao je Klose.

Laura-Marie Geissler vozila SUV Aiways U5 od Berlina do Minhena

Drugim vozilom Aiways U5 upravljala je Laura-Marie Geissler (23), vozačica moto sporta i pilot helikoptera. Geissler je slijedila drugačiju strategiju i nije prelazila 115 km/h ni u jednom trenutku svog putovanja, ali je ipak stigla samo jedan sat kasnije od Klosea, dokazujući da brzina nije relevantan faktor za automobile s električnim pogonom na baterije na daljinu.
Aiways U5 opremljen je sa 22 senzora, 12 ultrazvučnih radara, pet kamera visoke rezolucije i radarima od tri milimetra kako bi pružio autonomiju drugog nivoa i analizu vanjskog stanja u stvarnom vremenu.
Prikupljene podatke koriste napredni sistemi pomoći vozaču SUV-a (ADAS), uključujući aktivni tempomat, upozorenje pri napuštanju trake, upozorenje na mrtvi ugao i pomoć pri kočenju u nuždi, za poboljšanje sigurnosti.

Aiways U5 opremljen je sa 22 senzora, 12 ultrazvučnih radara, pet kamera i radarima

Sa početnom cijenom od 35.993 €*, Aiways U5 nudi uvjerljiv omjer cijene i raspona i može prijeći 400 km s jednim punjenjem, što je domet koji većina obitelji dnevno pređe. Za duža putovanja poput ED1000, Aiways U5 se može napuniti od 30% do 80% samo za 27 minuta, koliko je npr. potrebno zaustavljanje za ručak.
Aiways-ov njemački partner u servisu i mobilnosti A.T.U također je sudjelovao na ED1000, koristeći drugi Aiways U5 SUV kao tehničku podršku za sve marke koje su sudjelovale u vožnji izdržljivosti.
Kompanija Aiways, osnovana 2017. godine u Šangaju, je pružatelj usluga mobilnosti sa evropskim sjedištem u Münchenu (Njemačka). Bio je to prvi kineski startup koji je predstavio električno vozilo na evropskom tržištu lansiranjem U5 2020. baterijski električnog SUV-a. U5 se proizvodi u proizvodnom pogonu Aiways u Shangrao – jednom od najmodernijih pogona za proizvodnju automobila u Kini. Sljedeći model Aiwaysa za Evropu bit će U6 električni kupe.
_________
*EIA Njemačka (prije odbitka porezne potpore)