Alibaba će prodavati automobile preko automata

0
1342
Potencijalni kupac može na kratko isprobati vozilo i za dva mjeseca maksimalno pet puta

Svijet se galopirajući mijenja, pa tako i način prodaje automobila. Tesla i Volvo danas prodaju svoje automobile putem interneta, a neki proizvođači, kao što je Audi, razvio je virtuelne salone. U Kini su otišli korak dalje. Kompanija Alibaba, koja je od 2016. godine najveći internet prodavac na planeti, postavlja automate za automobile.
Alibaba će prve automat-prodavnice automobila već sljedeće godine instalirati u gradovima Nanjing i Shanghai. Uslov će biti, da kreditni klijenta u sistemu Zhinma prelazi 700 bodova i da je akreditovan kao lojalan klijent.
U početku će biti dostupni modeli marki Audi, BMW, Maserati, Mercedes-Benz, Ford i Volvo. Kupac će imati mogućnost da izabere trodnevnu probnu vožnju ili da direktno kupi auto. Proces je vrlo jednostavan. Klijent će napraviti selfi sa izabranim vozilom i poslati fotografiju i popunjen obrazac preko specijalne aplikacije Taobao u centralu. Fotografija je potrebna zbog prepoznavanja lica za sljedeći proces.
Ako klijent uspunjava sve navedene uslove, automat će mu izdati vozilo. Zanimljivo je, da se kupac može slikati sa bilo kojim vozilom na ulici, a sistem će detektovati da li je automobil dostupan u prodaji. Ako jeste, biće rezervisan. Neka ograničenja postoje za probne vožnje, jer potencijalni kupac može na kratko isprobati vozilo i za dva mjeseca maksimalno pet puta. Prema Alibabi, ovakav način prodaje eliminiše neke neprijatne barijere, kojima su klijenti izloženi u konvencionalnoj prodaji, prenosi Automagazin.rs.
Treba reći i da Alibaba nije prva kompanija koja razvija ovakav projekat. Sličnu ideju imaju i kompanije Autobahn Motors u Singapuru, kao i američka kompanija Carvana, koja je u martu prošle godine otvorila automat sa osam spratova u teksaškom San Antoniu.