BBI banka i BBI VIP Business Club u saradnji sa Privrednom komorom Brčko distrika, Privrednom komorom RS, Područnom privrednom komorom Grada Bijeljina i Udruženjem poslodavaca Brčko distrikta danas su u Brčkom organizirali okrugli stol o temi ‘Kako povećati konkurentnost privrede Brčko distrikta i Grada Bijeljina’.
Ovo je samo jedan u nizu događaja koje BBI banka organizuje ususret Sarajevo Business Forumu (SBF) koji će se 25. i 26. aprila održati u glavnom gradu BiH, a učešće je uzelo oko 60 privrednika iz ove regije.
Otvarajući okrugli stol Amel Kovačević, direktor Sektora za poslovanje sa stanovništvom BBI banke istakao je doprinos BBI banke unapređenju konkurentnosti bh. privrede.
“U saradnji sa lokalnom zajednicom pokrenuli smo subvencionirane finansijske linije i na taj način omogućili privrednicima značajno smanjenjem cijene kapitala za korporativna finansiranja. Putem BBI VIP Business Cluba okupljamo poslovne ljude i kreiramo povoljnu klimu za umrežavanje, zajedničke projekte i nastupe izvan BiH”, kazao je Kovačević te dodao da BBI putem SBF-a otvara nove mogućnosti za pronalazak investitora i novih tržišta.
Privrednicima je o potencijalima i mogućnostima povećanja konkurentnmosti govorio i Pero Gudeljević, šef Odsjeka za privredu u Vladi Brčko distrikta koji je istakao da postoje programi podrške za privrednike i start-up kompanije. U ime Udruženja poslodavaca i Privredne komore Brčko obratio se Jelenko Ilić, dok je o petencijalima Grada Bijeljine u poljoprivrednoj i hemijskoj industriji govorio Anto Gajić, predsjednik PK Bijeljina.
Svoje uspješne priče predstavio je i Bosnaplod, koji je 2015. pronašao investitora upravo na Sarajevo Buisness Forumu.
“U saradnji sa BBI bankom i SBF-om Bosnaplod je nakon pronalaska investitora postao kompanija u koju je u proteklih dvije godine investirano 18 miliona KM i koja izvozi 75 posto svoje proizvodnje”, kazao je Almir Numanović, izvršni direktor operacija u Bosnaplodu.
Bimal je također, predstavio svoj uspješan put ka evropskim i tržištima Bliskog istoka.
Kompanija Žitopromet iz Bijeljine, jedan od najvećih izvoznika brašna u Tursku prezentirala je svoj model, dok je Steco Centar, kompanija koja se bavi proizvodnjom niskoenergetskih kuća, predstavila svoje uspješne projekte.
“Počeli smo kao mala porodična kompanija a sada imamo svoje centre u Austriji, Švicarskoj, Sloveniji, Švedskoj, Francuskoj kao i Africi”, kazao je Milenko Stevanović, vlasnik kompanije koja je izgradila i kuću za slavnog George Clooneya.
Privrednicima je ovom prilikom predstavljena nova on-line platforma u okviru SBF-a koja ima za cilj predstavljanje profila i projekata kompanija, kao i dogovaranje B2B sastanaka.
Naredni okrugli stol održat će se 28. februara u Zenici.