MOL Grupa je ostvarila dobit prije oporezivanja od 916 miliona dolara u prvih šest mjeseci, što je povećanje od 19% u odnosu na prethodnu godinu, dok je u drugom kvartalu dostigla 534 miliona dolara. I rafinerije i marketing i istraživanje i proizvodnja ostvarili su stabilne i pouzdane finansijske rezultate zahvaljujući kontinuiranoj potražnji u rafinerijama i marketingu i nešto višim cijenama ugljikovodika.
“Nije lako postići ove ciljeve, posebno sa državnim nametima i regulatornim opterećenjima u Srednjoj i Istočnoj Evropi koji nas stavljaju pod dodatni stres. To se odražava u činjenici da je doprinos naših glavnih mađarskih firmi do sada bio marginalan u financijskim rezultatima MOL Grupe u 2024. godini”, izjavio je predsjednik-izvršni direktor MOL-a Zsolt Hernádi.
U istraživanju i proizvodnji, obim proizvodnje nafte i plina ostao je iznad smjernica, iznoseći ukupno 92,1 mboepd u drugom kvartalu 2024. zahvaljujući većoj međunarodnoj proizvodnji u KRI Shaikanu i Kazahstanu, također potaknutom povećanjem proizvodnje u Mađarskoj i Hrvatskoj na kvartalnoj osnovi. Operativni troškovi Grupe ostali su nepromijenjeni u odnosu na prethodni kvartal, na 5,8 USD/boe, zbog stroge kontrole troškova i povoljnih kretanja cijena energije.
Rezultati rafiniranja i marketinga bili su vođeni snažnom potražnjom, dok je povećanje rafinerijske marže kompenziralo negativne efekte smanjenja poreza na naftu Brent-Ural. Petrohemijska marža je blago porasla u odnosu na prethodni kvartal, u skladu sa nižim cijenama energije. MOL je postigao dvije velike prekretnice u Tiszaújvárosu: lansiranje poliolnog kompleksa vrijednog 1,3 milijarde eura u maju i početak faze dizajna jedinice za hemijsku reciklažu od 40 ktpa.
U korisničkoj službi, veći obim prodaje goriva i poboljšanje marže u segmentu bez goriva bili su glavni pokretači viših rezultata, kompenzirajući efekat smanjenja marži jedinica goriva. Računovodstvena dobit od prodaje benzinskih pumpi također je imala pozitivan učinak. Marža u segmentu bez goriva predstavlja 37,5% ukupne marže u drugom kvartalu 2024. godine, što je povećanje od 3,9% u odnosu na isti period prošle godine, potaknuto rastom prodaje gastronomskih i prehrambenih proizvoda. Broj lokacija Fresh Cornera porastao je na 1.270 u drugom kvartalu 2024. sa 1.180 u istom periodu prošle godine.
Rezultati poslovanja sa gasom obilježeni su kombinovanim efektom blažih vremenskih uslova, promjenama u potražnji za regionalnim transportnim uslugama i nepovoljnim promjenama deviznog kursa.