Bugarski Alieno Unum je brži i jači od Nevere, u proizvodnji tek za nekoliko godina

Električni hiperautomobil snage veće od 5.000 KS i s najvišom brzinom od preko 580 km/h, trebao bi na tržište stići u narednih 2-5 godina te koštati od 1,8 do 4,5 miliona eura

0
54
Najsnažniji pogon Unuma, dakle, trebao bi imati oko 5.221 KS

Iz Bugarske stiže bombastična, iako pomalo nadrealna najava novog električnog hiperautomobila potpuno nevjerojatnih performansi. Tamošnja kompanija Alieno, osnovana 2015. godine, predstavila je koncept modela Unum, dvosjeda futurističkog izgleda, koji planiraju početi proizvoditi i prodavati u periodu između 2024. i 2027. godine.
Za sada imaju tek predstavljeni koncept kojim žele privući pozornost javnosti, kupaca, a vjerojatno i investitora.
Alieno Unum je 100% električni hiperautomobil koji bi trebao, u najsnažnijoj inačici, postizati najvišu brzinu od preko 584 km/h. Proizvođač ističe da će automobil dolaziti u nekoliko varijanti, označenih brojevima 2, 3, 4 i 5, a oni će predstavljati okvirnu snagu, i to u – hiljadama konjskih snaga. Najsnažniji pogon Unuma, dakle, trebao bi imati oko 5.221 KS, a ostali su planirani na nivoima od 4.351, 3.481 te 2.610 KS.
Za ovolik broj konjskih snaga morat će biti zadužen i veći broj elektromotora, pa se tako najavljuje da će, od najslabijega prema najsnažnijem, modeli imati 3, 4, 5 ili čak 6 motora po točku. To znači da će najbrži i najsnažniji model ovog hiperautomobila pokretati čak 24 elektromotora.

Alieno Unum je planiran u tri inačice: za cestu, trkaću stazu te za utrke

Osim snage, modele bi trebala razlikovati i izvedba. Unum je tako planiran u tri inačice, za cestu (homologiran), za trkaću stazu (bez homologacije) te za utrke (po specifikacijama LMP1 klase za 24 sata Le Mansa). Sukladno tome, planirani kapaciteti baterija (grafenskih sa superkondenzatorima) idu od 60, preko 120 pa do 180 kWh, a doseg od 340, preko 680 pa sve do više od 1.000 kilometara s jednim punjenjem.
Tu su i aktivna aerodinamika, napredni materijali (kompoziti karbon-kevlar), robotizacija gotovo svih dijelova karoserije, kao i cijelo čudo tehnologija i najavljene opreme poput radara, kamera, lidara, ADAS sistema…
Ove, gotovo sulude specifikacije, prati i isto takva cijena. Alieno planira najjeftiniji model prodavati po 1,8 miliona eura, a najskuplji po više od 4,5 miliona eura. Hoće li se sve ovo zaista preslikati i u produkcijski model, procijenite sami, piše Autonet.hr.

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here