Cheryjev prvi transformabilni SUV sa 7 sjedišta predstavljen u Indoneziji

0
78
Kompanija Chery predstavila prvi transformabilni višenamjenski SUV na svijetu - Chery X

Chery je u Indoneziji 24. novembra predstavio prvi transformabilni višenamjenski SUV na svijetu, ‘Chery X’, na GAIKINDO Jakarta Auto Week-u (GJAW). Događaju je prisustvovao i Zhou Dinghua, izvršni zamjenik generalnog direktora Chery Internationala, uz predstavnike 100 vodećih indonezijskih medijskih kuća, uključujući Kompas i Detik. Zajedno su svjedočili događaju lansiranja koji je obilježila inovacija i revolucionarna vizija.
Transformabilni višenamjenski SUV se pojavio u središtu događaja. Njegov smjeli vanjski dizajn – s prednjom maskom u obliku ‘tigrove rike’, stražnjim svjetlima u obliku ‘tigrovog oka’ i tri paralelne linije u obliku ‘kandži’ – odisao je snažnim prisustvom, dok je njegov vrlo prilagodljiv raspored unutrašnjosti izazvao uzbuđenje među publikom.
Dizajniran da odgovori na ključni izazov ‘jedna osoba, više uloga – jedno vozilo, višestruke upotrebe’, koristi svoju transformativnu sposobnost kako bi pokrio 99% porodičnih scenarija. Sa dužinom od 4.900 mm i međuosovinskim rastojanjem od 2.800 mm, vozilo pruža velikodušan unutrašnji prostor. Njegov fleksibilan raspored – sa sklopivim drugim redom i brzootvarajućim trećim redom – omogućava besprijekoran prelaz između više konfiguracija: vozilo sa 7 sjedišta za svakodnevno putovanje na posao, luksuzno vozilo sa 4 sjedišta, kamper i SUV sa otvorenim krovom. Ova svestranost bez napora prilagođava se različitim potrebama.
Napravljen za navigaciju po planinskom terenu Indonezije i obilnim vodenim putevima, novi model ima potpuno vodootporni pogonski sklop – uključujući motor, mjenjač, ​​elektromotore i sistem baterija. Sa dubinom gaženja od 700 mm i razmakom od tla od 220 mm, dobro se kreće po blatnjavim stazama i plitkim potocima, osiguravajući pouzdane performanse u različitim pejzažima.
Lansiranje novog modela popunjava ključnu prazninu u Cheryjevom segmentu višenamjenskih SUV vozila u Indoneziji, dopunjujući postojeći portfolio proizvoda koja pokriva porodične, terenske i personalizirane scenarije korištenja. Brend ima za cilj da otključa nove mogućnosti stila života za porodice u jugoistočnoj Aziji i šire.