Citroën je redefinirao nivoe opreme svih svojih vozila, koja će od sada biti dostupna,
umjesto u pet, u tri izvedbe You, Plus i Max, od kojih će svaka nuditi pet paketa opcija.
Novi nazivi osmišljeni su kako bi što više ispunili očekivanja klijenata fokusirajući se na ono
što klijenti zapravo koriste. Citroënova želja da pojednostavi svoj prodajni asortiman vozila također će dovesti do konkurentnijih cijena i kraćih rokova isporuke zbog smanjenja raznolikosti koja stvara veću složenost.
Važna novost u definiranju nivoa opreme Citroën vozila omogućuje da će za svaki model biti dostupna tri nivoa opreme za koje će se moći birati između najviše pet paketa opcija. Od sada će sve biti usmjereno na tri nivoa opreme You, Plus i Max, koji će zamijeniti dosadašnje izvedbe Live, Feel , Feel Pack, Shine i Shine Pack.
Ova promjena je stupila na snagu 1. septembra kao odgovor na zahtjeve klijenata i prodajne mreže za jednostavnijom i jasnijom ponudom. Omogućujući lakše razumijevanje bogatijih nivoa opreme i različitih dostupnih opcija, Citroën će olakšati proces kupovine i povećati povjerenje svojih klijenata. Ponudom odgovarajuće prilagođenih nivoa opreme i dobro konstruiranih paketa opcija, marka će ponuditi rješenja prilagođena potrebama i životnom stilu klijenata.
Bez detaljnog predstavljanja pojedinosti svakog modela, možemo reći da svi dijele koncept
stila i udobnosti, koji se smatraju zaštitnim znakovima marke Citroën.
Na modelima C4 i C4 X, na primjer, prvi nivo opreme You pruža direktni pristup Citroënovom svijetu udobnosti sa serijskom opremom kao što je ovjes s progresivnim hidrauličkim graničnicima, dobar nivo povezivanja uz 10″ ekran na dodir i teško očekivane sisteme za pomoć u vožnji, kao što su zadnji parking senzori.
Kod nivoa opreme Plus doživljaj Citroëna još je prisutniji zahvaljujući sjedalima Citroën Advanced Comfort, kameri za vožnju unazad i 18″ aluminijskim felgama. Nivo opreme Max nudi još više opreme koja olakšava život u vozilu poput hands-free pristupa i pokretanja, povezivog navigacijskog sistema, ekrana u visini očiju i prilagodljivog tempomata s funkcijom Stop & Go. Naravno, nismo zaboravili na stilski imidž, jer su tu zatamnjena stražnja stakla i 18″ felge s dijamantnom obradom.
Kako bi ponuda bila što jednostavnija, dostupno je najviše pet paketa opcija za svaki nivo
opreme, a klijent i dalje može sam odabrati boju karoserije. Na temelju analize narudžbi i
povratnih informacija klijenata u Citroënu su se odlučili za navedene pakete kako klijenti ne bi morali tražiti i birati između raznih dostupnih opcija koje najbolje odgovaraju njihovom profilu. Za modele C4 i C4 X tu je paket za tehnofile koji uključuje bežično punjenje, sistem Visio 360° za lakše parkiranje i sistem autonomne vo žnje Level 2 s funkcijom Highway Driver Assist i također paket koji uključuje funkcije kao što je grijanje sjedala i volana.
U međuvremenu, i dalje će biti dostupne ograničene serije koje će obogatiti ponudu u pravom trenutku. To će biti zadatak nove kolekcije Ë-Series u bliskoj budućnosti.
Odlukom o obnovi prodajnog asortimana vozila, Citroën također potvrđuje želju za
poboljšanjem iskustva kupovine za svoje klijente, a ujedno želi smanjiti troškove i skratiti
rokove isporuke.
Za realizaciju ovog cilja potrebno je saslušati očekivanja klijenata. Jedan od korisnih alata je program Citroën Advisor, koji klijentima omogućuje objavu komentara i mišljenja o
proizvodima, prodajnim mjestima i uslugama marke na potpuno transparentan način.
Uz jednostavniju i pregledniju ponudu klijentima će biti lakše izabrati ono što traže. Uži
prodajni asortiman učinit će proces kupovine manje kompliciranim, a cjelokupno iskustvo bit će lakše i ugodnije.
Poboljšanje ovog procesa odrazit će se i na prodajnim mjestima. Citroën se i dalje oslanja na stabilnu prodajnu mrežu koja se neprestano razvija kako bi zadovoljila potrebe klijenata.
Pojednostavljenje prodajnog asortimana također je važna prednost s aspekta novih
potrošačkih trendova, posebno u današnjem digitalnom svijetu. S obzirom da je web stranica prvi medij na kojem klijenti traže informacije o novom modelu, njezin sadržaj mora biti sažet, a informacije prezentirane jasno i transparentno. A upravo to nudi nova ponuda marke Citroën.
Citroën redefinirao nivoe opreme svojih vozila – umjesto pet tri izvedbe
Pet postojećih izvedbi - Live, Feel , Feel Pack, Shine i Shine Pack - sada se zovu You, Plus i Max