Automobilski stručnjaci iz firme carVertical pripremili su novu studiju o polovnim automobilima i pripremili popis od 10 automobila koje ne biste trebali prodavati jer će im vrijednost samo rasti.
U analizi su koristili i svoju bazu podataka carVertical, koja sadrži hiljade izvještaja o istoriji automobila, kako bi istražili neke statistike o ovim specifičnim modelima.
Dakle, ako imate bilo koji od ovih automobila, svakako biste ih trebali zadržati jer je to dobra investicija.
Prva tri mjesta zauzimaju Alfa Romeo GTV, Audi V8, BMW 540 (E34)…
Alfa Romeo GTV (1993–2004.)
Stručnjaci za dizajn u Alfa Romeu, koji su uvijek voljeli odvažna i neobična rješenja, potvrdili su svoj pristup dizajnu s automobilom Alfa Romeo GTV.
Kao i većina coupea iz tog vremena, Alfa Romeo GTV bio je dostupan s motorom od četiri ili šest cilindara. Iako je njihov 4-cilindarski model bio poznat po svojoj agilnosti, najvrjednija verzija GTV-a bila je opremljena 6-cilindarskom jedinicom Busso.
Motor koji je postao as u rukavu Alfa Romea glavni je uzrok značajnog povećanja cijene automobila Alfa Romeo GTV. Iako, kao i većini italijanskih automobila, vrijednost ne raste brzo kao njemačkim kolegama, dobro održavani primjerci danas se prodaju za više od 30.000 €.
Prema pregledima istorije vozila na carVerticalu, 29% tih automobila imalo je različite nedostatke koji bi mogli utjecati na način rada automobila.
Audi V8 (1988–1993.)
Audi A8 prepoznat je u široj javnosti kao tehnički i inženjerski vrhunac ove marke. Međutim, čak i prije nego što se pojavila Audi A8 limuzina, Audi V8 je nakratko bio najprepoznatljiviji proizvod kompanije.
Elegantna limuzina bila je dostupna samo s V8 motorom, koji je činio razliku u odnosu na ostale automobile u to vrijeme. Neki od moćnijih modela također su imali ručni mjenjač sa šest brzina.
Audi A8 nije toliko zadivljujuć kao BMW serije 7 ili kao prestižni Mercedes-Benz S-klase, ali važan je iz drugih razloga. Audi V8 postavio je temelje današnje kompanije, vrhunskog proizvođača automobila i direktnog konkurenta BMW-u i Mercedesu. Štaviše, Audi V8 je mnogo rjeđi od ostalih modela, pa nije iznenađenje da je vrijednost luksuzne limuzine počela rasti.
Prema izvještaju o istoriji automobila carVertical, na 9% ispitanih modela otkriveni su kvarovi, a njih 18% ima namještenu kilometražu.
BMW 540i (1992–1996.)
Decenijama je serija 5 bila na čelu klase luksuznih limuzina. No, generacija E34 uspijeva zauzeti srednji položaj između znatno starije i skuplje E28 i E39, koja i dalje proživljava krizu srednjih godina.
8-cilindarska varijanta bila je dostupna samo nekoliko godina. Kao rezultat toga, znatno je rjeđa u Evropi i SAD nego BMW M5. Osim toga, snaga modela V8 vrlo je slična onoj BMW-a M5.
Najugodniji aspekt ovog modela jeste pristupačna cijena: dok je vrijednost BMW-a M5 iznimno porasla, 540i je mnogo jeftiniji, ali to neće dugo trajati.
Jaguar XK8 (1996–2006.)
Jaguar XK8, koji je debitirao 90-tih godina prošlog vijeka, proizveden je kao coupe ili kabriolet. Nudio je različite snage motora i udobnost kako bi zadovoljio većinu vlasnika XK-a.
Jaguar XK8 bio je jedan od prvih uistinu modernih Jaguara koji su podigli ljestvicu u smislu kvalitete, tehnologije i ostalih vrijednosti.
Za dobro održavan i njegovan primjerak potrebno je izdvojiti između 15.000 i 20.000 €. Jaguar XK-R, koji je iznimno tražen kod automobilskih entuzijasta, košta još više.
Međutim, prema pregledima istorije vozila carVertical, 29% automobila ovog modela imalo je nedostatke, a 18% imalo je namještenu kilometražu.
Land Rover Defender (Serija I, Serija II)
Land Rover nije skrivao činjenicu da su prve generacije Defender SUV-a razvijene kao multifunkcionalna, praktična kupovina za farmere.
Njegov osnovni dizajn i sposobnost prevladavanja svih mogućih prepreka omogućili su Land Rover Defenderu da dobije status vrlo sposobnog terenskog SUV-a. Danas bi vrijednost serija I i II mogla iznenaditi mnoge. Na primjer, SUV-ovi koji su vidjeli i dobre i loše dane stoje između 10.000 i 15.000 €, dok su oni koji su obnovljeni ili vrlo dobro očuvani vrijedni i više od 30.000 €.
Prema pregledima istorije automobila carVertical, 15% ovih vozila imalo je problema, dok je 2% imalo krivotvorenu kilometražu.
Mercedes-Benz E300, E320, E420 (1992–1996.)
Mercedes-Benz je tokom svoje relativno duge proizvodnje na tržište stavio više od dva miliona automobila W124. Neki su završili na otpadu, no drugi još pokazuju znakove života. Pažljivo održavani modeli vrijede cijelo bogatstvo.
Naravno, najvrjedniji W124 označeni su kao 500E ili E500 (ovisno o godini proizvodnje). Međutim, nekoliko stepenica niže, E300, E320 i E420 imaju potencijala postati profitabilni i proizvod za koji će se boriti mnogi kolekcionari.
Analiza carVerticalovih provjera istorije automobila pokazala je da 14% ovih automobila imaju različita oštećenja, a njih 5% namještenu kilometražu.
Saab 9000 CS Aero (1993–1997.)
Ahilova peta Volva uvijek je bio Saab. U ovom je modelu prioritet sigurnost putnika, dok istodobno pruža šarm i snagu zahvaljujući iznimnim turbopunjačima.
Saab 9000 CS Aero je više od limuzine srednje veličine. Predstavljen je na kraju procesa proizvodnje i smatrao se vrhuncem Saab serije 9000 u svojoj posljednjoj godini proizvodnje. Bio je kao tačka na i koja je u ovom slučaju označila kraj jedne priče.
Saab 9000 CS Aero je prilično rijedak automobil ovih dana. Iako Saab nije otkrio koliko ih je napravljeno, ovaj bi model mogao biti dobra investicija.
Analiza carVerticalovih provjera istorije automobila pokazala je da 8% njih ima ozbiljna ili manja oštećenja.
Toyota Land Cruiser (J80, J100)
Toyota Land Cruiser jedan je od najboljih SUV-ova na svijetu. Iako dijele isto ime, dva modela imaju više tehničkih i tehnoloških razlika nego što mislite. J80 je uspio kombinirati jednostavnost i svakodnevnu praktičnost. T100 bio je znatno luksuzniji, dizajniran za duža putovanja, ali s istim talentom za izvlačenje iz blata.
Široki raspon uzbudljivih značajki sada omogućava vlasnicima SUV-ova J80 i J100 da uživaju u iznimno visokoj vrijednosti. Čak i primjerci koji su vidjeli neke od najtežih i najudaljenijih dijelova svijeta mogu donijeti do 40.000 €.
Analiza carVerticalovih provjera pokazala je da ih je 36% imalo oštećenja, a njih 8% namještenu kilometražu.
Volkswagen Corrado VR6 (1991–1995.)
Volkswagen je u zadnjih nekoliko decenija ljudima dao mnogo prepoznatljivih, ali ne uvijek vrijednih vozila. Volkswagen Corrado VR6 mogao bi biti iznimka. Neobičan izgled, izuzetan motor i odlična uravnotežena suspenzija natjerat će vas da se zapitate zašto je tako malo ljudi kupilo ovaj automobil u ranim devedesetima.
Volkswagen Corrado tada nije bio popularan kao Opel Calibra, ali danas je to prednost. Vrijednost 6-cilindarske verzije posljednjih je godina počela značajno rasti, a očekuje se da će se taj trend nastaviti.
Analiza carVerticalovih provjera pokazala je da 14% automobila Volkswagen Corrados ima oštećenja, a njih 5% krivotvorenu kilometražu.
Volvo 740 Turbo (1986–1990.)
U osamdesetim je godinama Volvo 740 Turbo bio dokaz da tatin (ili mamin) dosadni automobil može biti brz kao Porsche 924. Fleksibilnost Volva 740 Turbo i njegova sposobnost kombiniranja praktičnosti s nevjerojatnim performansama čine ga izvanrednim primjerkom automobila čija vrijednost raste. Predviđa se nastavak tog trenda, posebno u godinama koje dolaze.
Analiza carVerticalovih provjera istorije automobila pokazala je da 33% automobila Volvo 740 Turbo ima oštećenja, a njih 8% krivotvorenu kilometražu.