Nakon uspješno održanog prošlogodišnjeg Prvog online sajma i odličnih rezultata, marketinška agencija Simperfect i namjestaj.shop, platforma za promociju i prodaju namještaja, nastavljaju sa projektom online sajma, u želji da postane tradicionalni sajam, kao podrška jednoj od najuspješnijih grana privrede, drvno-prerađivačkom sektoru.
Prvi sajam je u toku sedam dana trajanja imao preko 70 hiljada pregleda kupaca i zainteresovanih učesnika, a platforma www.namjestaj.shop je u ovom periodu imala rast posjeta za 50% te je dnevni prosjek 500 pojedinačnih korisnika.
Drugi bh. online sajam namještaja biće održan u periodu od 21. do 27. maja ove godinena digitalnoj platformi www.sajamnamjestaja.com, a aktivnosti u okviru sajma će trajati sve do kraja maja, sa zatvaranjem sajma i dodjelom nagrada najboljim izlagačima kao i kupcima i pratiocima na društvenim mrežama.
“Na sajmu očekujemo izlaganje preko 60 kompanija iz BiH. Kako bismo ponudili kupcima mogućnost direktne kupovine kao i partnerskih dogovora i B2B javljanja, svaki izlagač će imati zaseban štand koji će samostalno pripremiti i staviti informacije o kompaniji koje želi da promovira u toku sajma, dodatno će moći unijeti proizvode i usluge sa svim informacijama kao i cijenama a krajnji kupci će se direktno javljati izlagačima za narudžbe i upite”, navode organizatori sajma.