Evo koji projekti su ušli u finale izbora za NO LIMIT BH Advertising Festival

0
115

Objavljeni su finalisti NO LIMIT festivala odabrani među 120+ prijava. Stručni žiri od 15 članova odabrao je najbolje projekte, a pobjednici će biti proglašeni 21. novembra u Evropskoj kući kulture i nacionalnih manjina u Sarajevu.
Proces žiriranja sastoji se od dva kruga – u prvom krugu žiri je odabrao radove iz svake kategorije koji ulaze u uži izbor, a slijedi drugi krug koji uključuje odabir dobitnika po kategoriji koji će biti nagrađeni i objavljeni na dodjeli u Sarajevu.
Pred članovima NO LIMIT žirija bio je izazovan zadatak, budući da je ove godine ukupno 18 kategorija i 8 podkategorija u takmičarskom programu, a predsjednik žirija Haris Mujanović, CEO Via Media, rekao je: “Domaći festival advertajzinga je izuzetno važan jer revija svih kampanja i radova realiziranih u godinu dana nam svima daje uvid u realno stanje naše industrije a to je prvi korak ka njenom unapređenju”.
NO LIMIT BH Advertising Festival ove godine ugostit će jednog od vodećih svjetskih stručnjaka za bihejvioralno brendiranje, Van Raisa, koji će posjetiocima pružiti jedinstvenu priliku da čuju predavanje o moći bihejvioralnog dizajna u transformaciji brendova. Kao počasni gost festivala, Van će podijeliti svoje bogato iskustvo u radu s nekim od najpoznatijih globalnih brendova, uključujući Microsoft, Starbucks i GE HealthCare, pružajući uvid u načine na koje se ljudsko ponašanje može povezati s poslovnim uspjehom.
“Ponosni smo što možemo reći da je ove godine rekordni broj prijava te da NO LIMIT nastavlja kontinuirano rasti iz godine u godinu. To je dobar pokazatelj koliko je bitno da stalno radimo zajedno na unapređenju festivala jer time gradimo zajedničku mrežu i težimo ka boljoj kreativnoj industriji koja mora ići u korak sa regijom i svijetom”, izjavila je direktorica NO LIMIT Festivala, Irena Miličević – Vukoja.
Sve projekte koji su ušli u finale izbora za ovogodišnju nagradu možete pogledati na ovom linku.