Galenika osvojila regionalnu nagradu Digital Cup Awards

0
568
Galenika osvojila Digital Cup Awards za najbolju digitalnu kampanju za rebranding

Na nedavno održanoj konferenciji Social Media Summit u Sarajevu, Galenika je osvojila ‘Digital Cup Awards’ nagradu u kategoriji – najbolja digitalna kampanja za rebranding godine.
Digital Cup Awards je stručna nagrada koja se dodjeljuje kompanijama i brendovima za najkvalitetnije i najprofesionalnije digitalne kampanje u protekloj godini. Takmičenje je regionalnog karaktera i učestvovalo je 67 kompanija iz svih zemalja Adriatic regije.Dodijeljene su nagrade u 20 različitih kategorija, a stručni žiri kojeg su sačinjavali eksperti iz regiona u oblasti digitalnog marketinga dodijelio je Galenici nagradu u kategoriji ‘Najbolji rebranding godine’.
“Regionalnanagrada za najbolju digitalnu kampanju govori o tome koliko je Galenika kompanija koja ima modernu poslovnu viziju. Novi vizuelni identitet kompanije došao je nakon investicionog i transformacionog ciklusa koji je realizovan tokom prethodnih godina, a koji je rezultirao modernizacijom kompanije i digitalizacijom poslovanja. S tim u vezi rebranding kampanja koju smo realizovali imala je za cilj mijenjanje percepcije kod potrošača i uvođenje novog vizuelnog identiteta kao pokazatelja inovativnog pravca kojim se kompanija kreće“, izjavio je Naid Gubaljević, Country Manager za BiH u kompaniji Galenika.
Galenika je rebranding kampanju pod sloganom ‘Posvećeni ljudima, vjerni zdravlju” sprovela sredinom 2021. godine. Kampanja je imala za cilj uvođenje novog vizuelnog identiteta kroz boje koje simbolizuju vrijednosti kompanije i još bliže reflektuju njenu misiju i posvećenost zdravlju i odgovornom poslovanju.
Podsjetimo, srbijanska farmaceutska kompanija Galenika je krajem 2017. godine postala je dio NC Grupe, koja obuhvata i EMS – najveću farmaceutsku kompaniju u Brazilu i jednu od najvećih farmaceutskih kompanija u cijeloj Latinskoj Americi.