GRAWE osiguranje Sarajevo lansiralo novu kampanju, TV spot kreirala Akademija scenskih umjetnosti

0
1174
Nova kampanja GRAWE rezultat je saradnje sa Akademijom scenskih umjetnosti (Foto: Pofitiraj.ba)

U godini u kojoj proslavlja 20. rođendan, GRAWE osiguranje d.d. Sarajevo predstavlja novu kampanju koja je rezultat saradnje sa Akademijom scenskih umjetnosti u Sarajevu.
Kako bi dobili najbolje kreativno rješenje za TV spot, odlučili su ukazati povjerenje studentima koji se za to obrazuju i imaju neophodan entuzijazam i kreativnost.
“GRAWE osiguranje d.d. Sarajevo, kao društveno odgovorna kompanija u svim svojim segmentima poslovanja želi pružiti dodatnu vrijednost, kako svojim klijentima, zaposlenicima, tako i široj društvenoj zajednici u kojoj djelujemo. Upravo iz tog razloga smo ovaj zadatak povjerili studentima. TV spot komunicira osnovne vrijednosti osiguranja, te ono što mi svakodnevno radimo. Svi naši zaposlenici prolaze kroz dobre i loše trenutke naših klijenata. Sretni smo što su studenti razumjeli glavnu poruku i misiju GRAWE osiguranja te uspješno kreirali TV spot. Kroz ovu saradnju oduševila nas je kreativnost i profesionalizam kompletne Akademije scenskih umjetnosti u Sarajevu, i uvjerili smo se zbog čega diplomci Akademije spadaju među najbolje svjetske režisere, producente, glumce, scenariste, dramaturge“, izjavio je Fikret Hodžić, predsjednik Uprave GRAWE osiguranja d.d. Sarajevo.
Akademija scenskih umjetnosti u Sarajevu angažirala je pune kapacitete na ovom projektu i potpisuje kompletnu produkciju TV spota.
“Projekat koji smo radili sa GRAWE osiguranjem je za nas izuzetno značajan, jer u nastavni proces uvodi vrlo specifičan aspekt prakse, neophodan i kao studentsko iskustvo i kao priprema za profesionalni život. Naročito raduje što imamo i odličan rezultat sa kojim smo svi zadovoljni i koji je ipak najvažniji pokazatelj važnosti i opravdanosti projekta”, izjavio je Pjer Žalica, dekan Akademije scenskih umjetnosti u Sarajevu.
Ovaj projekat studentima je omogućio da prođu kroz jedan profesionalni i produkcijski proces stvaranja reklame za ozbiljnog klijenta, izjavio je Boriša Ćurić, student Akademije scenskih umjetnosti u Sarajevu, koji je na ovom projektu imao ulogu režisera.
“Na hrabru odluku i ukazano povjerenje GRAWE osiguranja, te uz superviziju naših profesora, mi smo odgovorili sa velikom željom i trudom da to napravimo na očekivanom profesionalnom nivou. GRAWE osiguranje je od samog početka pristupilo sa strpljenjem i otvorenošću koja do završetka projekta nije zloupotrebljena sa naše strane. To nam je pružilo priliku da se bavimo projektom na način da krajnji rezultat bude što bolji. Svaka saradnja gdje studenti mogu raditi u punim profesionalnim uslovima i time steći neophodno iskustvo može biti samo od koristi sa sve”, rekao je Ćurić.
GRAWE osiguranje d.d. Sarajevo svoje umijeće poslovanja temelji na respektabilnom znanju i 190 godina dugoj tradiciji poslovanja matičnog društva iz Austrije.

Pogledajte novi TV spot GRAWE osiguranja u saradnji sa Akademijom scenskih umjetnosti: 

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here