Konferencija Pouzdanost 2022: Šta je važnije – povjerenje ili brojevi?

0
258
Puzdanost Konferencija 2022: Panelisti za prvi modul

Još je nekoliko radnih dana ostalo do početka konferencije ‘Pouzdanost 2022’ na kojoj će odgovore na pitanja: šta je u ozbiljnom poslovanju važnije – brojevi ili povjerenje, kontinuirana solventnost i sigurnost da će imati aktivne račune minimalno godinu dana ili pak uvjerenje da će ugovorenu obavezu završiti na vrijeme ili je jednako važno oboje – tražiti najbolji među najboljima u našoj zemlji.
Odgovore će tražiti organizatori – bonitetna agencija LRC BIS, Poslovne novine i LRC Inkasso (koje zajedno čine LRC Group), zajedno sa panelistima istaknutim privrednicima na panel diskusiji kojom će moderirati Darko Mirković, CEO Alterna d.o.o. Beograd.
O temi Moć povjerenja – uspješni primjeri iz prakse, razgovarat će se, dakle, sa najboljima, pa ćemo na pitanja o ličnim standardima povjerenja, izazovu njihove primjene na domaćem tržištu, načinima vraćanja jednom izgubljenog povjerenja te tajnama koje dovode do priznanja Najpoželjniji poslodavac razgovarati sa Damirom Šloselom, direktorom dm drogerie markt d.o.o. BiH. Ova kompanija je na našem tržištu prisutna od juna 2006. godine i pozicionirala se kao vodeća u kategoriji drogerija sa više od 1.000 zaposlenika.
Branimir Muidža, generalni direktor Tvornice cementa Kakanj i generalni direktor Heidelberg Cement grupacije u BiH i Hrvatskoj podijelit će s učesnicima svoje stavove o povjerenju i iskustva u rješavanju različitih izazova. Otkrit će nam da li je moguće da se lični standardi povjerenja razlikuju u odnosu prema najbližim saradnicima, zajednici u kojoj se posluje i prema stranim investitorima, kako reći NE sa što manje posljedica po povjerenje različitim neosnovanim zahtjevima različitih interesnih grupa.
Naš kvalitet čini da vaš brend zablista – Kreiramo aplikacije koje transformišu brendove, razvijaju poslovanje i čine ljudima živote boljim. Možda bi se ovom rečenicom na najbolji način opisalo ono što radi mostarska kompanija QSD.
O kvalitetu, dostupnosti, profesionalizmu, posebno u kompanijama koje brzo rastu, o tome kako jedna kompanija može zadobiti povjerenje klijenta kojeg je neko prevario te mogu li zadovoljni klijenti biti najbolji influenseri koji će nam donijeti nove klijente i poslove, govorit će treći sagovornik na prvoj panel diskusiji, generalni direktor QSD Mostar Alžan Soldić.
Na istu temu, dakle Moć povjerenja, u društvu moderatora, naći će se i Emir Krivošija, direktor Sektora prodaje osiguranja Triglavo siguranje d.d. Sarajevo, doc. dr. Sonja Stančić, vlasnica Sigma Solution agencije Banja Luka te Maša Čampara, CEO eMedia Patch.
Tri sagovornika – tri različite oblasti; jesu li pak baš toliko različite? Šta je zajedničko osiguravajućoj kući, agenciji za kreiranje reputacije i istraživanje te agenciji za digitalni marketing u čijem su fokusu izdavačke kuće?
Na konferenciji će se predstaviti bonitetne kompanije iz naše zemlje, te nagraditi najbolji. Konferencija se, tradicionalno, održava u decembru, mjesecu kada se svode računi, a mjesto događaja bit će Hotel Hills Sarajevo Congress &Termal spa Resort.
Za razliku od ranijih godina kada su u istraživanja bonitetnosti bila za mala, srednja i velika preduzeća, ove godine svoje su mjesto u ovom respektabilnom istraživanju našla i mikro preduzeća, čiji je share više nego respektabilan u ukupnom udjelu u poslovnoj zajednici naše zemlje.
Od ukupnog broja preduzeća koja su predala završne račune za prošlu godinu, a radi se o 35.726 kompanija, bonitetno pouzdanih je 16 procenata ili u konkretnim brojkama 5.814 preduzeća. Ovih, gotovo šest hiljada preduzeća, ostvarilo je u prošloj godini ukupan prihod u iznosu 21,7 milijardi maraka, a ukupno izvezli roba i usluga u vrijednosti 4,2 milijarde maraka.