Marketinška i kreativna industrija susreću se s novim izazovima

0
209
11. Brending konferencija okupila veliki broj stručnjaka iz oblasti marketinga, brendinga i komunikacija

Jedanaesto izdanje Brending konferencije, pod sloganom ‘Brand New Game’, održano je u sarajevskoj dvorani ‘Mirza Delibašić’, koja je sinonim za mnoge sportske igre i pobjede. Danas je ovo bio prostor u kojem je brojna publika imala priliku odigrati neponovljivu i jedinstvenu igru sa vrhunskim kreatorima novih pravila u marketing i brendingu.
Brending konferencija je pokazala da za opstanak na tržištu svi igrači moraju biti spremni na promjene i biti fleksibilni, jer se pravila drastično mijenjaju i uvode nas u novi svijet pun suprotnosti.
Odgovorena pitanja o izazovima, sa kojim se marketinška i kreativna industrija susreću, ponudili su game changeri, koji ne samo da prate i poznaju pravila nove igre, već učestvuju u njihovom kreiranju.
Michael Corcoran otkrio je tajnu kreativnog uspjeha kompanije Ryanair na društvenim mrežama, koji se danas mjeri milionima pratitelja, dok je jedan od najnagrađivanijih kreativaca regije, Davor Bruketa, fascinirao primjerima inspirativnih i kreativnih kampanja koje ostavljaju trag na dubokom emocionalnom nivou. Tahaab Rais je pokazao kako se iza svakog uspjeha nalazi strategija zasnovana na istraživanju i kreativnom razmišljanju, a Paul Caiozzo je dao odgovor da li će ikada AI zamijeniti ljude.
Učesnici panela, Dragan Bjelogrlić i Jovan Marjanović, u razgovoru sa moderatoricom Eminom Ganić, podijelili su svoje iskustvo o promjenama koje je film i autorstvo, kao brend, pokrenulo u filmskoj industriji regiona.
“Brending konferencija je i sama postala brend koji je danas na jednom mjestu okupio advertajzing industriju BiH, najjače agencije, oglašivače i medije. Preko 600 profesionalaca danas ima priliku slušati svjetske i regionalne stručnjake iz kreativne industrije. Zajedno smo se educirali, razmjenili iskustva i razgovarali o budućnosti struke i industrije, jer sam duboko uvjeren da se nalazimo na prekretnici za našu industriju, sa mnoštvom izazova ali i jako puno neiskorištenog potencijala”, izjavio je Haris Mujanović, CEO agencije Via Media, koja je organizator ovog najvažnijeg strukovnog događaja u BiH.
Iz agencije Via Media su već zakazali susret za narednu godinu, jer pripreme za Brand New Conference 2024 počinju uskoro.