Mastercard predstavlja novi koncept kupovine

Novi AI alat pod nazivom Shopping Muse u potpunosti se prilagođava kupcu zahvaljujući Dynamic Yield tehnologiji i mijenja iskustvo kupovine iz korijena

0
96
Mastercard Shopping Mus - novi personalizirani alat baziran na vještačkoj inteligenciji

Mastercard je danas predstavio Shopping Muse, novi personalizirani alat baziran na vještačkoj inteligenciji, koji u potpunosti mijenja način na koji potrošači pretražuju proizvode u online ponudi trgovaca.
Shopping Muse nastoji stvoriti osjećaj kupovine kao u prodavnici, tako što na osnovu pretraga korisnika, što mogu biti i kolokvijalne fraze, kreira prijedloge proizvoda. Potrošači mogu da koriste Shopping Muse da jednostavno obavljaju pretragu prema tipu estetike, trendi lookovima, dress codeovima ili neformalnim izrazima kao što su ‘cottagecore’ ili ‘beach formal’.
Na osnovu aktivnosti korisnika, nakon perioda korištenja, Shopping Muse će sam kreirati preporuke koje odgovaraju profilu i afinitetu svakog pojedinca, kako bi svi imali intuitivno korisničko iskustvo. Platforma koristi veoma naprednu Dynamic Yield tehnologiju personalizacije i na osnovu ponašanja svakog potrošača kreira preporuke bazirane na vizuelnom identitetu i vrijednostima svakog brenda, ali i afinitetima potrošača.
“Rješenja kao što je Shopping Muse predstavljaju naredni korak u revoluciji maloprodaje i ponovo stavljaju samog potrošača u središte procesa”, izjavio je Raj Seshadri, predsjednik Odjeljenja za podatke i usluge u kompaniji Mastercard.
Osim pretrage prema ključnim riječima, Shopping Muse omogućava potrošačima da pronađu savršen proizvod čak i kada ne znaju kako da ga pravilno opišu riječima. Korištenjem integrisanih alata za prepoznavanje slika, prodavci mogu davati preporuke za relevantne proizvode na osnovu sličnosti po izgledu, čak i ako nedostaju odgovarajuće tehničke oznake. Ovaj alat također uzima u obzir prethodno ponašanje korisnika kako bi bolje procijenio koji proizvod mu je potreban. Razumijevanjem preferencija potrošača, ali i uočenih pravilnosti u ponašanju na tržištu, brendovi mogu da osiguraju da preporuke proizvoda potpuno odgovaraju potrebama svakog korisnika.
“Personalizacija omogućava svakom pojedinačnom korisniku da lako pronađe proizvod po želji, zahvaljujući vještačkoj inteligenciji svaka online kupovina bit će u potpunosti prilagođena potrošaču”, izjavio je Ori Bauer, izvršni direktor kompanije Dynamic Yield, koja je u vlasništvu kompanije Mastercard.
U eri brzorastućih trendova i deep learning algoritama, trgovci se moraju prilagoditi promjenjivim zahtjevima i sve većim očekivanjima potrošača kako bi izbjegli kratkoročne trendove. Prihvatanje tehnologije je za takve procese ključno. Prema statistici nešto više od jednog od četiri ispitana trgovca trenutno koristi rješenja vještačke inteligencije, dok ih 13 posto planira usvojiti u narednoj godini.