Na Jahorini privrednici govorili o tajnama uspješne prodaje

Prodajna transformacija, paneli i produktivni b2b susreti obilježili su 5. konferenciju 'Tajne uspješne prodaje'

0
421
Uspješno održana Konferencija 'Tajne uspješne prodaje' na Jahorini

Dugo najavljivana konferencija kojom je okončan projekat ‘Brzorastuće kompanije u BiH i regionu’ održana je 19. i 20. maja u hotelu Termag na Jahorini.
Konferenciju su organizovale Poslovne novine, u partnerstvu sa bonitetnom agencijom LRC BIS, LRC Grupacijom, NLB Bankom d.d. Sarajevo, Vanjskotrgovinskom komorom BiH, Porsche BH d.o.o. Sarajevo i kompanijom Halcom.
Emil Kučković, direktor Poslovnih novina i član Uprave LRC Grupacije istakao je da je projekat ‘Brzorastuće kompanije u BiH i regiji’ zasnovan na egzaktnim finansijskim pokazateljima i kao takav objektivan i relevantan. Već dugi niz godina najveća i najstarija bonitetna agencija u Bosni i Hercegovini, LRC Business Intelligence System (LRC BIS), izvor je sveobuhvatnih i kredibilnih poslovnih informacija na kojima Poslovne novine baziraju sve svoje projekte.
Alena Ahmetspahić – Fočo, direktorica projekta ‘Brzorastuće kompanije u BiH’, naglasila je da Poslovne novine ove godine obilježavaju 50 godina postojanja i pouzdan su partner biznis zajednici. Ekskluzivno na konferenciji istaknula je važnost jubileja za Poslovne novine, kazavši da se s projektom 100 najvećih u BiH sele na jug, gdje će organizovati trodnevnu konferenciju u potpuno drugačijem stilu.
“U Međugorju nas očekuje zaista spektakl uz preko 1000 privrednika, koncertom Vanne, predstavom ‘Đurologija’ i vinskom turom zaokružit ćemo projekat”, kazala je Alena Ahmetspahić – Fočo.
Kako najbolje i najsigurnije koristiti internet trgovinu kao vrstu prodajnog kanala? Kako je to regulisano zakonski BiH i još mnogo toga zanimljivog i korisnog moglo se čuti na panelu ‘Internet trgovina u BiH’ prvog dana konferencije.
Branka Gačina, direktorica Sektora za digitalno bankarstvo NLB Banka d. d. Sarajevo ponudila je prisutnima konkretne odgovore iz oblasti digitalnog bankarstva. Dotakla se karakteristika, prednosti ali i mana online poslovanja te je predstavila NLB E-commerce uslugu.
Najbolje u cijeloj priči jeste što je NLB Banka zajedno sa partnerima ponudila svim prisutnim besplatnu E-commerce podršku.
Maida Mehmedagić, direktorica poslovnog razvoja kompanije Visa CEMEA za region jugoistočne Evrope, osvrnula se na postojeće globalne trendove u elektronskom plaćanju te koliko je pandemija uticala na navike potrošača u BiH.
U kojem je stadiju razvoja e-commerce u BiH u odnosu na regiju zapadnog Balkana, govorila je Alma Ahmić, direktorica Asocijacije za internet trgovinu eComm. Pažnju je posvetila segmentima koji sputavaju razvoj e-commerc usluga u našoj zemlji.
Direktor kompanije Misija Sarajevo Dino Hajrić, tokom izlaganja bazirao se na razvoj vlastitog web shopa, unaprjeđenju online prodaje i mnogim drugim konkretnim primjerima.

Na drugom panelu, koji je bio uvertira za drugi dan konferencije i MasterClass ‘Tajne uspješne prodaje’ su vrhunski predavači iz regiona i BiH odgovorili na vječita pitanja i dileme: Kako ojačati prodajni mindset i oduprijeti se svakodnevici? Kako usvojiti konkretna znanja koja će nas izdvojiti iz mase? Kako prosječnog prodavača i komunikatora učiniti vrhunskim? Postoje li tajne ili tajne nema nigdje?
Govoreći o strateškim promjenama u prodaji koje donosi digitalna era Darko Mirković, CEO Alterna International d. o. o. Beograd, naglasio je da digitalna transformacija zahtijeva sveobuhvatni pristup promjeni, jer se nisu promijenili samo procesi i alati u kompanijama već i način na koji klijent razmišlja i donosi odluke o kupovini naših proizvoda i usluga.
O iskustvima na našem tržištu govorio je Armin Mulović, Brand manager Porsche za BiH, te istakao važnost kontinuiteta jačanja brenda i imidža.
Da vrhunski prodavač ne pomaže samo svojoj već i kupčevoj organizaciji zaključak je izlaganja Vedrana Sorića, vlasnika konsultatntske firme Sorbel Group, koji je otkrio tri prodajne tajne.
O franšiznom poslovanju, greškama i pobjedama, govorio je Andrija Čolak, Founder and CEO at Surf’n’Fries takozvani ‘tata’ franšiznog poslovanja, istakavši:
“Ne smijete imati barijere u glavi i vidjeti svijet kao jedno tržište koje ima zamišljene granice i ništa drugo. Morate biti dovoljno dobri u tome šta radite i sviđati se drugima dovoljno da žele biti dio vaše priče. I morate igrati maksimalno fer igru, jer je poslovanje, pogotovo kroz franšizu, maraton koji traje jako dugo i nije od danas do sutra.”
Jahorina je tokom ove dvodnevne konferencije isijavala pravu prodajnu energiju predstavnika uspješnih kompanija koji su razotkrili misteriju uspješne prodaje i iskoristili priliku da se poslovno uvežu i osvježe poslovne ideje.

Uručena priznanja

Ovo je bila izvrsna prilika i da se istaknu brzorastuće kompanije te da im se uruče certifikati koji potvrđuju njihovu visoku složenu stopu godišnjeg rasta (Compound annual growth rate – CAGR).
Priznanje ‘Rising star’ uručeno je direktorima kompanija: Sicon Sas d.o.o. Tuzla i X Express brza pošta d.o.o. Tuzla.
A certifkat koji potrđuje brzi rast otišao je za kompanije: Mistral Technologies d.o.o. Sarajevo, Authority Partners d.o.o. Sarajevo, Infosys d.o.o. Bosanska Krupa, PZ Dedina d.o.o. Derventa, B Pharm d.o.o. Bihać, Schenker d.o.o. Sarajevo, QSD d.o.o. Mostar, Gebruder Weiss d.o.o. Sarajevo i DESKinžinjering d.o.o. Banja Luka.
U sklopu projekta Pouzdanost priznanje su dobili direktori kompanija: Digital Media Consulting d.o.o. Banja Luka, Naklada Mate d.o.o. Neum.

(N. Suša)