Mnogi već nestrpljivo odbrojavaju do Black Friday-a, što je kompaniju HONOR motivisalo da sprovede još jedno istraživanje. Nova anketa otkrila je na koje sve načine Evropljani pokušavaju da ostvare povoljnu kupovinu. Istraživanje je pokazalo da mnogi kupci, pod uticajem ludnice Black Friday-a, često ne iskoriste trikove za ostvarivanje većih ušteda u prazničnim ponudama.
Anketa sprovedena na 9.000 odraslih ispitanika pokazala je da 65% njih priznaje kako ne mogu da odole dobroj kupovini. Ovo uzbuđenje dovelo je do kreativnih pristupa, poput korištenja više e-mail adresa kako bi se iskoristili dodatni kodovi za popuste i ponude za nove kupce.
Nevjerovatno je da 43% lovaca na popuste priznaje da imaju tri ili više e-mail adresa samo za hvatanje popusta. Oni u prosjeku provedu skoro tri sata pregledajući pet ili više tabovatokomBlack Friday-a.
Iako 41% iskusnih kupaca obavlja kupovinu tokom Black Friday ili Cyber Monday rasprodaja, samo jedan od tri ispitanika planira svoje kupovine unaprijed. Četvrtina njih koristi web stranice za poređenje cijena kako bi osigurali najbolje ponude.
Međutim, mnogi kupci propuštaju ključne trikove. Manje od 10% kupaca unaprijed otvara račune kod velikih trgovaca, što je siguran način za pojednostavljenje postupka naplate kada ponude postanu aktivne.
Samo 15% ispitanika ostaje budno do ponoći kako bi ugrabilo rane popuste. Ovu strategiju koriste oni koji žele da izbjegnu propuštanje popularnih artikala koji se brzo rasprodaju.
Više od trećine korisnika iskusilo je pad sistema dok su lovili najbolje ponude.20% ispitanika kaže da ih je preplavio ogroman broj opcija, a svaki šesti kupac bio je frustriran zbog sporih uređaja.
“Kupci osjećaju pritisak zbog previše promotivnih ponuda, s brojnim popustima i trgovcima koji zahtijevaju previše vremena i strpljenja. Kada je riječ o pronalaženju najboljih ponuda za Crni petak, ključni su priprema i prava tehnologija. U kompaniji HONOR razumijemo uzbuđenje koje donosi pronalaženje povoljne ponude, ali i izazove koji s time dolaze. Zato smo posvećeni osnaživanju kupaca inovativnom tehnologijom, poput HONOR Magic V3, koji je dizajniran za poboljšanje iskustva kupovine, omogućujući multitasking i pouzdane performanse”, izjavio je Peter Zhu Di, generalni menadžer kompanije HONOR za Srbiju, Hrvatsku, Sloveniju i Austriju.
Lov na ponude postaje još lakši s Magic Portalom, HONOR funkcijom koja na osnovu vještačke inteligencije predviđa potrebe kupaca, prepoznajući njihove namjere. Ova funkcija može prepoznati kada pretražujete internet u potrazi za najboljim Black Friday popustima, omogućujući brz pristup različitim aplikacijama i stranicama trgovaca za jednostavno pretraživanje ponuda.
Da li vam se desilo da vidite proizvod koji vam se sviđa dok skrolujete Instagram i želite da provjerite njegovu raspoloživost? Jednostavno povucite sliku na stranu ekrana, a Magic Portal interfejs će vas u skladu sa vašim afinitetima, usmjeriti na aplikacije za kupovinu koje često koristite.
Ključni rezultati istraživanja:
• 65% Evropljana priznaje da ne mogu odoljeti dobroj ponudi
• 1 od 3 ispitanika uzbuđeno iščekuje Black Friday
• 41% njih obavljakupovinutokom Black Friday/Cyber Monday perioda
• Samo 1 od 3 ispitanika unaprijed planira šta će kupiti
• Četvrtina ispitanika koristi stranice za poređenje cijena kako bi pronašla najbolje ponude
• 43% lovaca na popuste priznaje da imaju tri ili više email adresa
• Kupci na popuste provode skoro tri sata pregledajući pet ili više tabova u prosjeku
• Manje od 10% ispitanika unaprijed kreira račune kod trgovaca
• Samo 15% njih ostaje budno do ponoći kako bi iskoristili rane popuste
• 1 od 3 ispitanika priznaje da su im uređaji kolabrirali tokom traženja Black Friday ponuda
• 1 od 6 ispitanika frustrirano se suočava sa sporim uređajem
• 20% ispitanika osjeća se preplavljeno količinom Black Friday ponuda