Kompanija Nestlé objavila je finansijske rezultate zadevet mjeseci 2024. godine. Organski rast iznosi 2,0% od čega 0,5% dolazi iz realneinterne stope rasta (RIG), a 1,6% iz porasta cijena. Ukupna prodaja iznosi 67,1 milijardi CHF (-2,4%).
Najavljene su i promjene u organizaciji i Izvršnom odboru kako bi se potaknuododatan rast i transformacija. Revidiran je plan za cijelu 2024. godinu: očekuje se da će organski rast prodaje biti oko 2%, a marža za trgovanje operativnim profitom bit će oko 17,0%.
“Ostvarili smo organski rast prodaje potaknut pozitivnim stvarnim internim rastom. Potražnja potrošača oslabila je posljednjih mjeseci, a očekujemo da će okruženje ostati slično i u narednom periodu. S obzirom na tu prognozu i naše daljnje mjere za smanjenje zaliha kod kupaca u četvrtom kvartalu, revidirali smo plan za cijelu godinu i očekuje se da će organski rast prodaje biti oko 2%“, izjavio je Laurent Freixe, izvršni direktor kompanije Nestlé.
Nestlé u BiH
Kompanija Nestlé na tržištu Bosne i Hercegovine ostvarila je organski rast od 1,8% u devet mjeseci ove godine.
“Ovaj rezultat smo ostvarili prvenstveno zahvaljujući našem brendu Purina, te rastu u kategorijama konditorskih proizvoda, hrane i Nestlé Professional. Uz uspješno poslovanje i ostvarivanje održivog rasta, nastavili smo i dalje aktivno činiti dobro u našoj zajednici. Početkom ovog mjeseca duboko su nas potresli tragični događaji u kojima je, zbog katastrofalnih poplava i odrona, nažalost bilo i ljudskih žrtava. Iako ništa ne može nadoknaditi gubitak ljudskih života, stanovnicma stradalih područja željeli smo bar malo pomoći donacijom hrane u saradnji s našim parternom Pomozi.ba. U nadi da se slične
katastrofe neće dogoditi, u BiH nastavljamo i s aktivnostima koje će, vjerujemo, pomoći prirodi da se brže oporavi. Planski ćemo, kroz inicijativu Čista umjetnost zajedno s Udruženjem Ruke i nadležim lokalnim institucijama, krajem ovog mjeseca posaditi nekoliko hiljada sadnica što će, vjerujemo, značajno obogatiti šumski fond BiH i pomoći zelenijoj budućnosti ove prekrasne zemlje”, izjavio je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.
Prodaja na nivou Grupe
Organski rast iznosi 2,0% od čega 0,5% dolazi iz realne interne stope rasta (RIG), a 1,6% iz porasta cijena. Gledajući po geografskim područjima, organski rast potaknut je rezultatima ostvarenimana tržištima u razvoju i EVropi, koja zajedno nadmašuju blagi pad u Sjevernoj Americi.
Gledano po kanalima, organski rast u kanalu trgovine iznosio je 1,9%. Prodaja u out-of-home kanalu bila je 3,4%, prodaja u kanalu e-trgovine porasla je za 9,7% i sada taj kanal čini 18,5% ukupne prodaje Grupe.
Zona Evropa
Organski rast u zoni Evropa iznosio je 3,3%. Tome je najviše doprinijela Purina PetCare zahvaljujući odličnim rezultatima premium brendova Purina One, Gourmet i Pro Plan. Kategorija kafe ostvarila je rast u srednjem jednocifrenom postotku zahvaljujući Nescafé instant kafi i Starbucks proizvodima. Kategorija konditorskihproizvoda također je ostvarila rast u srednjem jednocifrenom postotku potaknutpozitivnim trendovima brenda KitKat i ključnih lokalnih brendova.