Nova generacija Porsche 911 GT3 R modela za utrke kupaca

0
382
Nanovo razvijeni sportski trkački automobil za utrke kupaca globalne GT3 serije

Sa najnovijom generacijom 911 GT3 R modela, Porsche predstavlja novi trkački automobil za utrke kupaca GT3 serije. Novi trkački automobil je zasnovan na trenutnoj 992 generaciji i bit će spreman za utrke na početku sezone 2023.
Razvoj ovog modela je započeo 2019. godine i od tada je odgovornost Porsche Motorsport rukovodioca 911 GT3 R projekta, Sebastiana Golza i glavnog inženjera Andreasa Singera. Kao prioritet je zacrtano poboljšanje voznih performansi za profesionalce i amaterske takozvane ‘gentleman’ vozače, kao i iskorištavanje većih rezervi performansi za različite klasifikacije balansa performansi (BoP).

Još jedna tačka fokusa je postavljena na unapređenju rukovanja trkačkim automobilom za timove i smanjenju troškova održavanja.
Težina ovog modela je oko 1.250 kg (u zavisnosti od BoP klasifikacije), međuosovinsko rastojanje iznosi 2.507 mm. Dužina je 4.619 mm, a širina 2.039 mm (prednja osovina) / 2.050 mm (zadnja osovina).
Pogoni ga bokser motor sa šest cilindara na vodeno hlađenje (montiran na zadnjoj strani); kapacitet 4.194 cc, hod 81,5 mm, provrt 104,5 mm; maks. 9.250 o/min; snaga: ca. 416 kW (565 KS); tehnologija sa četiri ventila; sistem prigušnog leptir ventila; direktno ubrizgavanje goriva; Bosch MS 6.6 kontrolna jedinica motora; podmazivanje suhog kartera izmjenjivačem toplote ulje-voda; zamajac sa jednom masom; trkački sistem izduvnih gasova sa dvostrukim auspuhom i katalizatorom sa DMSB certifikatom; kvalitet goriva: Superplus bezolovan do E20 (min. 98 oktana).
Uparen je sa Porscheovim sekvencijalnim šestobrzinskim mjenjačem.

Ima pomične ručice na volanu sa elektroničkim mjeračem, mehanički diferencijal sa ograničenim proklizavanjem sa jedinicom sistema za promjenjivo predopterećenje, te trkačko kvačilo sa tri ploče.
Karoserija je lagana sa inteligentno osmišljenim kompozitnim dizajnom od aluminijuma-čelika; zavareni rešetkasti kavez; karbonsko trkačko sjedište sa šest vijaka; uzdužno podesivi sklop pedala i podesivi volan sa senzorom za ugao upravljanja; vrata, poklopac prtljažnika od karbonskih vlakana i zadnje krilo; potpuno polikarbonatna stakla sa tvrdom oblogom; vjetrobransko staklo sa grijanjem; četverostepeni sistem za ventilaciju; tačke za montiranje ventila na obje strane; 117-litarska FT3 ćelija za gorivo ispred automobila.