Novi Peugeot 208 je dostupan u 100% električnoj izvedbi s dosegom od 400 km

Novi E-208 opremljen je električnim motorom snage 115 kW/156 KS u kombinaciji s baterijom kapaciteta 51 kWh, zbog čega ostvaruje doseg do 400 km (mješoviti ciklus vožnje prema WLTP-u

0
116
Peugeotov urbani šarmer 208 krenuo na bosanskohercegovačke puteve

Najprodavaniji automobil u Evropi u 2022. i jedan od kultnih modela u gami vozila Peugeot sada poprima posve novu dimenziju: Peugeot 208 osvježen je i dostupan u 100 % električnoj izvedbi s dosegom od 400 km te je redizajniran i opremljen najnaprednijim tehnologijama i novim motorima koji jamče užitak u vožnji.
Novi Peugeot 208 sada je još privlačniji zahvaljujući sportskom izgledu i novom, savremenijem svjetlosnom potpisu marke Peugeot. Takođe, emotivniji je zahvaljujući digitalnom i tehnološki naprednom Peugeot i-Cockpitu® te još izvrsniji zahvaljujući elektrificiranom pogonu i novom modelu E-208, s dosegom do 400 km, novim motorima Hybrid 100 i Hybrid 136 i najnovijoj generaciji multimedijskih sistema Peugeot.
Model 208 nasljednik je devet generacija gradskih automobila marke Peugeot te niže uspjehe otkako je predstavljen krajem 2019. U tek nešto više od tri godine diljem svijeta proizvedeno je gotovo milion primjeraka modela 208. Godine 2021. i 2022., Peugeot 208 bio je najprodavaniji automobil u svim segmentima u Evropi.
Za taj je uspjeh uvelike zaslužan uspjeh modela E-208. Model E-208 postao je najprodavaniji električni automobil B-segmenta u Evropi 2022. Prošle je godine u Francuskoj čak bio najprodavaniji električni automobil u svim segmentima.
Novi Peugeot E-208 zadržao je svoje kompaktne vanjske dimenzije: 4,055 m duljine, 1,745 m širine (bez retrovizora) i 1,43 m visine. Obim prtljažnika ostao je isti i iznosi 309 litara (do pokrova prtljažnika).

Novi Peugeot E-208 kreće u prodaju u 2024.

Bit će dostupna tri nivoa opreme Active, Allure i GT, te pet pogonskih sklopova, uključujući novi 100 % električni motor snage 115 kW/156 KS, s dosegom do 400 km (mješoviti ciklus vožnje prema WLTP-u), i nove motore Hybrid 100 i 136.
Efektan dodatak novog prednjeg svjetlosnog potpisa Peugeot prvi je put predstavljen na hiperautomobilu 9X8, novim modelima 508 i 508 SW i nedavno na novom modelu 2008. Novi Peugeot svjetlosni potpis sada krasi i novi E-208. Tri duga okomita svjetla u obliku pandži prepoznatljiv su element tog potpisa i ugrađena su u sjajne crne umetke na odbojniku. Pomaknuta su prema vanjskom rubu automobila i pružaju modelu 208 robusniji i vizualno širi stav.
Taj novi prednji svjetlosni potpis nalazi se na svim nivoima opreme novog 208. Na inačicama GT taj svjetlosni naglasak ide i korak dalje: upečatljiv efekt triju svjetlosnih linija spaja se s full LED prednjim svjetlima s pomoću triju zasebnih optičkih modula.

Novi dizajn prednjeg kraja, redizajnirani stražnji svjetlosni potpis

Sve nove modele 208 krasi posve novi prednji kraj koji najavljuje novu eru dizajna Marke u čijem je središtu novi logotip. Novi dizajn ukazuje na sve snažniju elektrifikaciju game, ali i pridonosi odvažnijem stavu novog E-208. Prednja maska i karoserija više nisu odijeljeni, već čine cjelinu, čime se povećava dojam robusnosti, učinkovitosti i suvremenosti.

Novi E-208 donosi novi dizajn prepoznatljivog stražnjeg svjetlosnog potpisa Marke koji čine tri okomite crvene linije u obliku pandži koje su sada vodoravno postavljene. Čine ih tri elegantne LED linije koje vizualno proširuju crnu letvicu u području poklopca prtljažnika te tako tvore upečatljiviji, naizgled širi izgled stražnjeg kraja. U inačici GT, svjetla za vožnju unatrag i pokazivači smjera također su izvedeni u LED tehnologiji.

Upečatljive nove boje, novi dizajn naplataka

Novi E-208 prkosi tradiciji i izgleda bolje no ikad u novoj Agueda žutoj boji u kojoj će biti predstavljen. Na raspolaganju je i nova, profinjena i elegantna Selenium siva boja koja naglašava njegov savremeni karakter.
Novi 208 dostupan je u ukupno sedam boja karoserije: Agueda žuta, Selenium siva, Artense siva, Perla crna, Banquise bijela, Elixir crvena i Vertigo plava. Svi novi modeli 208 opremljeni su retrovizorima u sjajno crnoj boji, bez obzira na odabranu boju karoserije, a inačica GT serijski je opremljena sjajno crnim blatobranima (i, uz nadoplatu, crnim krovom).
Novi naplatci jedan su od glavnih elemenata novog dizajna marke Peugeot. Novi dizajn prvi je puta uveden na naplatcima modela 408, a sad je proširen na sve nove modele marke. Novi E-208 nudi nekoliko vrsta novih aluminijskih naplataka: 16 inča (dvobojni naplatci dijamantne obrade Noma) ili 17 inča (dvobojni naplatci dijamantne obrade s umetcima Yanaka). Svi aluminijski naplatci imaju četiri kraka s logotipom marke Peugeot koji prekriva vijke kotača.
Prednje, stražnje i bočne oznake novog modela 208 dobile su novi font i u novoj su Basalt sivoj boji. Na stražnjem se kraju cijelom širinom letvice poklopca prtljažnika proteže logotip Marke. Model E-208 ima oznaku ‘E’ u dvobojnoj plavo-bijeloj izvedbi.
Dojam u unutrašnjosti novog modela 208 dodatno pojačavaju nove tkanine sjedala, što je vidljivo na novim presvlakama od crne Alcantare sa šavovima Adamite zelene boje (dostupno uz nadoplatu u inačici GT).

Tehnološki napredniji Peugeot i-Cockpit®

Peugeot je svoj prepoznatljiv i-Cockpit® predstavio na prvoj generaciji modela 208. Danas je on opremljen još naprednijom tehnologijom, povezan i ergonomski te je i dalje u središtu užitka u vožnji novog modela Peugeot E-208.

Instrumentna ploča smještena je u nivou očiju vozača, i opremljena je digitalnim zaslonom u nivoima opreme Allure i GT. Veliki 10-inčni digitalni zaslon dobio je novi izgled, a inačica GT serijski dolazi s 3D zaslonom. Vozač može prilagoditi boju zaslona te raspored i način prikazivanja informacija u skladu sa svojim željama. U nivou opreme Active, novi 208 zadržao je analognu instrumentnu ploču s 3,5-inčnim zaslonom u boji.
To sučelje čini upravljanje najnovijom generacijom multimedijskih sistema Peugeot i-Connectand Peugeot i-Connect Advanced još jednostavnijim.
Središnji zaslon inačica Allure i GT opremljen je HD tehnologijom. Na svim nivoima opreme fizičke tipke za brz pristup glavnim funkcijama i dalje su smještene ispod središnjeg zaslona.

Kompaktan upravljač

Kompaktan upravljač glavna je komponenta Peugeot i-Cockpita® jer on osigurava užitak u vožnji, okretnost i preciznost. Na sredini volana modela 208 postavljen je novi amblem marke Peugeot, a novi logotip GT postavljen je na donji dio upravljača na odgovarajućom nivou opreme. Za najveću moguću ergonomiju, na upravljaču su smještene tipke za upravljanje multimedijskim sistemu (audio-sadržaj, telefon) te glasnoćom i glasovnim naredbama.
Osam različitih boja, među kojima su i neke posve nove, dostupno je korisnicima novog modela 208 GT. Različite boje sad su usklađene s bojama na središnjem dodirnom zaslonu i, kad je to moguće, odražavaju odabrani način rada.
Novi modeli 208 opremljeni 6-stepenim ručnim mjenjačem imaju novu, ergonomičniju ručicu. Novi modeli 208 opremljeni automatskim mjenjačem zadržali su profinjen, praktičan i diskretan selektor za odabir stepeni prijenosa, predstavljen u proljeće 2022. godine.

Cijene modela Peugeot E-208 na tržištu Bosne i Hercegovine

Novi E-208 pruža još više – doseg do 400 km

Novi E-208 poduzima velik korak naprijed u smislu elektrifikacije i povezanosti. Njegov novi 100 % električni motor s dosegom od 400 km te njegovi hibridni motori otvaraju nove mogućnosti.
Novi E-208 opremljen je električnim motorom snage 115 kW/156 KS u kombinaciji s baterijom kapaciteta 51 kWh, zbog čega ostvaruje doseg do 400 km (mješoviti ciklus vožnje prema WLTP-u).
U vozilu je serijski dostupan trofazni punjač snage 11 kW. Procijenjeno trajanje punjenja s 20 % na 80 % iznosi manje od 25 minuta s brzim punjačem (100 kW), 4 sata i 40 minuta na zidnoj punionici Wallbox (7,4 kW) te 11 sati i 10 minuta na ojačanoj utičnici (3,2 kW).
Osim toga, baterija novog modela Peugeot E-208 dolazi s garancijom na 8 godina ili 160.000 km.

Novi hibridni motori

Novi 208 nudi dva hibridna motora od 48 V, koja čine benzinski motori PureTech najnovije generacije od 100 KS i 136 KS i električni 6-stepeni mjenjač s dvostrukom spojkom e-DCS6 koji uključuje i električni motor.
Zahvaljujući bateriji koja se puni tokom vožnje, ova tehnologija omogućuje postizanje dodatnog okretnog momenta pri malom broju okretaja te do 15% nižu potrošnju goriva. U gradskoj vožnji, novi model 208 s motorima Hybrid 100 i Hybrid 136 može više od 50% vremena raditi u 100% električnom načinu rada bez emisija.
Za kupce koji žele najpristupačniju benzinsku inačicu, novi 208 dolazi s dva posebno štedljiva i učinkovita motora:
– PureTech 75: trocilindarski benzinski motor sa 75 KS, opremljen sistemom Stop & Start, u kombinaciji s 5-stepenim ručnim mjenjačem;
– PureTech 100: trocilindarski benzinski motor sa 100 KS, opremljen sistemom Stop & Start, u kombinaciji sa 6-stepenim ručnim mjenjačem.

Cjenovnik Peugeota E-208 na tržištu Bosne i Hercegovine, opcijske opreme i tehničke karakteristike vozila možete vidjeti ovdje

(Izvor: PR Peugeot)