Novi Peugeot SUV 3008 s motorom HYbrid4: U ponudi i pogon na četiri točka, snage 300 KS

0
760
Snaga priključne hibridne tehnologije: 29 grama CO2 na kilometer sa 300 KS i 4WD pogonom

Sa više od 700.000 prodanih vozila od lansiranja u 2016. godini (i kao vodeći u svom segmentu u brojnim državama), uspješni SUV Peugeot 3008 s učinkovitom verzijom motora HYbrid4 ulazi u novu dimenziju. Izvedba visoko cjenovne klase imat će u ponudi pogon na sva četiri točka (4WD) i razvijat će 300 KS (220 kW).
To je rezultat kombinirane ugradnje motora PureTech sa 200 KS (147 kW) i dva električna motora: jednog naprijed koji djeluje u povezanosti s mjenjačem e-EAT8 i razvija 110 KS (81 kW) i drugog na zadnjoj osovini koji razvija 112 KS (83 kW).
Vozilo ubrzava od 0 do 100 km/h za 5,9 sekundi (samo sa vozačem). Kapacitet baterije dostiže 13,2 kWh i omogućuje 59 kilometara dometa u 100% električnom pogonu prema ispitnom postupku WLTP.
Punjenje baterije je jednostavno i brzo, jer se vozilo u potpunosti napuni za jedan sat i 45 minuta kada se radi o ubrzanom punjenju pomoću stanice za punjenje Wallbox.

Poboljšana pogonska snaga

Način 4WD omogućuje poboljšanu pogonsku snagu za vožnju po zahtjevnim cestama ili teškim terenima. Rezultat je besprijekorno prianjanje, jer bez obzira na to da li je cesta vlažna, blatna, prekrivena snijegom ili krivudava, snaga se homogeno raspoređuje među sva četiri točka vozila.
SUV Peugeot 3008 HYbrid4 nudi snagu i pogon na sva četiri točka u kombinaciji s vrijednosnim emisijama CO₂ koje su među najboljima na tržištu: 29 grama CO2 po kilometru prema testnom postupku WLTP.
Spajanjem učinkovite konstrukcijske platforme EMP2 i nove višetočkovne zadnje osovine, vozilo nudi visok nivo udobnosti i ujedno osigurava stimulativno ponašanje na cesti. Ugradnja zadnje osovine nije imala nikakav negativni utjecaj na zapreminu u unutrašnjosti, a zapremnina u prtljažnom prostoru iznad podne obloge također je ostala nepromijenjena.
Motor HYbrid4 je dostupan isključivo za izvedbu GT s ekskluzivnim presvlakama Alcantara u sivoj boji Gréval i u kombinaciji s dekorativnim dodacima od pravog starog hrastovog drveta GreyOak.
Dostupni su i najnoviji napredni sistemi za pomoć u vožnji koji su preuzeti od novog Peugeota 508, uključujući i prilagodljiv tempomat s funkcijom Stop&Go i pomoć u zadržavanju vozila na voznoj traci.

Osim izvedbe HYbrid4 u ponudi je i verzija sa pogonom na dva točka

Osim izvedbe HYbrid4 u ponudi će biti i verzija sa pogonom na dva točka HYbrid sa 225 KS (165 kW) kod koje će se motor PureTech sa 180 KS (132 kW) ugrađivati zajedno s elektromotorom sa 110 KS (80 kW) uparen s mjenjačem e-EAT8.

Cijene SUV Peugeot 3008 i 3008 HYbrid

Model sa benzinskim motorom 1.2 PureTech, 96 kW/130 KS, 6-stepenim ručnim mjenjačem, sa opremom Active, na tržištu u Bosni i Hercegovini košta 45.144 KM, sa opremom Allure 48.587 KM, a opremom GT Line 53.944 KM.
Model sa motorom 1.2 PureTech 130, EAT8, 8-stepenim automatskim mjenjačem EAT8, košta 48.764 KM (Active), 52.207 KM (Allure) i 57.564 KM (GT Line).
Kod dizelaša Peugeot 3008 sa motorom 1.5 BlueHDi snage 96 kW/130 KS, 6-stepenim ručnim mjenjačem, košta 47.976 KM (Active), 51.420 KM (Allure), 56.777 KM (GT Line). Isti model sa 8-stepenim automatskim EAT8 mjenjačem košta 51.596 KM (Active), 55.040 KM (Allure) i 60.397 KM (GT Line). Snažniji Peugeot 3008 sa motorom 2.0 BlueHDi 133 kW/180 KS, EAT8, košta 63.435 KM (GT Line) i 69.059 KM (GT).
Kod hibridnim izvedbi, model Peugeot 3008 HYbrid sa motorom 1.6 (225 FWD-prednji pogon) snage 165 kW/225 KS, 8-stepenim automatskim e-EAT8 mjenjačem košta 75.878 KM (Allure), 81.235 KM (GT Line) i 86.859 KM (GT)
HYbrid 1.6 (300 AWD) snage 221 kW/300 KS, e-EAT8, košta do registracije 89.470 KM (GT Line) i 95.093 KM (GT).

Tehničke karakteristike i dimenzije
Dužina: 4447 mm
Širina: 1841 mm
Visina bez / sa krovnim prtljažnim nosačima: 1620 / 1624 mm
Međuosovinski razmak: 2675 mm Najmanja zapremina prtljažnika (dm3 VDA 210): 520 / 395 HYbrid
Najveća zapremina prtljažnika (dm3 VDA 214): 1482 / 1357 HYbrid
Kapacitet rezervoara za gorivo (litara): 53 / 43 HYbrid Masa praznog vozila, uključujući vozača (kg): 1761 (HYbrid 225) / 1853 (HYbrid4 300)
Benzinski motor
Zapremnina: 1598 cm3
Broj cilindara / raspored: 4 u liniji
Najveća snaga kW CEE DIN na br. okr./min: 132 kW na 5550 (HYbrid 225) / 147 kW na 6000 (HYbrid4 300)
Najveći okretni moment u Nm CEE na br.okr /min: 300 Nm na 3000 / 300 Nm na 3000
Norma o zaštiti okoliša: Euro 6.d
Električni motor
Najveća snaga sprijeda kW CEE DIN na br. okr./min: 81 kW na 2500
Najveći okretni moment u Nm CEE na br.okr /min: 320 Nm
Domet u km (WLTP): 53 (HYbrid 225) / 55 (HYbrid4 300)
Hibridni motor
Ukupna snaga hibridnog sklopa (kW CEE): 165 kW (HYbrid 225) / 221 kW (HYbrid4 300)
najveći okretni moment (Nm CEE): 360 Nm / 520 Nm
Tip / kapacitet baterije (kWh): Lithium – Ion / 13,2
Performanse, emisije i potrošnja
Najveća brzina Sport mod: 225 / 235 km/h
Najveća brzina Električni mod: 135 / 135 km/h
0 – 100 Km/h samo vozač: 8,9 / 6,1 s
Kapacitet spremnika: 43 l
Mješovita vožnja, NEDC: 2,2 / 1,5 l/100 km
Emisija CO2 mješovita: 49 / 34 g/km
Mješovita vožnja (l/100 km) WLTP (l/100km): 1,3 – 1,4 / 1,3
Emisija CO2 mješovita (g/km) WLTP (L/100km) 30 – 31 / 29 – 30 Gume: 225/55R18 i 205/55R19