Peugeot je predstavio novu generaciju SUV modela 2008. Uravnotežene linije i opće proporcije dokazuju da je u pitanju pravi SUV sa nazad pomjerenim vjetrobranskim staklom i vodoravnim poklopcem motornog prostora, što daje cjelokupnom izgledu veću draž.
Prepoznatljivi prednji dio se odlikuje snažnom i ravnom ukrasnom maskom (u boji karoserije za električne izvedbe) i dnevnim LED svjetlima.
Stilski dizajn dodatno krase točkovi s velikim promjerom (690 mm), a 18-inčne felge imaju posebne umetke koji donose dvije prednosti: jednostavnije mogućnosti za personalizaciju izgleda i značajna ušteda na masi: 4 kg za sve točkove.
O poboljšanjima vozila u oblasti kvalitete i elegancije svjedoče dvobojni krov u kombinaciji crne Black Diamond i zadnji stub s ugrađenim oznakama za izvedbe GT Line i GT.
Stražnji dio s visokom linijom trupa krase svjetla koje povezuje crna ukrasna letva i dvostruka ispušna cijev koja je karakteristična za motore PureTech 130/155 i BlueHDi 130.
Kao i svi ostali modeli marke i ovaj model krase svjetlosno prepoznatljive LED diode u obliku tri lavlje kandže koje imaju obnovljen izgled. Ovisno o državi, prednji farovi svih izvedbi opremljeni su i LED tehnologijom.
Osim klasičnih nijansi u boji, u ponudi su i crvena Elixir s lakom u boji koja naglašava dubinu i boju karoserije, plava Vertigo, troslojna boja za izuzetno svijetli efekt, zatim Orange Fusion, metalik boja koja je dostupna ekskluzivno za novi Peugeot 2008.
Unutrašnjost za izvedbe GT Line i GT opremljena je svijetlim dekorativnim dodacima u osam boja koje se mogu odabrati preko ekrana na dodir.
Novi 2008 se bazira na PSA-ovoj modularnoj CMP platformi, što je rezultiralo rastom dužine za 14 cm u odnosu na prethodnika (sada 4,3 m), a naraslo mu je i međuosovinsko rastojanje (2,6 m) što će se pozitivno odraziti na prostor unutar putničke kabine. Širina ovog vozila iznosi 1,7 m, a visina 1,5 m. Sve verzije dolaze s prtljažnikom zapremine 434 litara.
Putnici mogu iskoristiti prednosti veoma svijetlog putničkog prostora zahvaljujući pomičnom panoramskom krovu koji je dostupan uz doplatu i nudi širokokutni pogled na okolinu. Panoramski krov se otvara prema napolju, tako da ne utječe na prostranost nad glavama putnika na zadnjim sjedalima.
Još tehnološki napredniji, novi Peugeot i-Cockpit® 3D Peugeot i-Cockpit® je dizajniran na istim osnovnim smjernicama kao do sada i pruža bezbrižnu ergonomiju:kompaktan volan za praktičnije upravljanje i bolje držanje, veliki ekran na dodir HD na dohvat ruke i u vidnom polju i od sada inovativna instrument tabla 3D u visini očiju. Novi SUV Peugeot 2008 opremljen je sa potpuno novom verzijom ove digitalne instrument table.
Sve potrebne informacije su u vozačevom vidnom polju. Ovisno o izvedbi, instrument tabla Peugeot i-Cockpit® 3D prikazuje informacije u obliku holograma. Prikazi su dinamički i animirani: podaci se približavaju vozačevom vidnom polju prema stepenu važnosti ili kritičnosti, čime se odziv skraćuje za približno pola sekunde.
Ovisno o izvedbi, ekran na dodir može imati veliku 10-inčnu dijagonalu, a može se upravljati preko prečica na dodir koje su ugrađene pored klavirskih tipki (Toggle Switches).
Novi 2008 opremljen je i sistemima za pomoć u vožnji, preuzeti od bogatijih automobilskih segmenata: sistem Drive Assist koji otvara put polu-autonomnoj vožnji i spaja aktivnu pomoć u zadržavanju vozila na voznoj traci u kombinaciji sa sistemom Lane Positionning koji izabere točan položaj vozila na voznoj traci, te prilagodljivi tempomat s funkcijom Stop & Go kod automatskog mjenjača EAT8. Tu je i Park Assist koji automatski upravlja smjerom vožnje pri ulasku i izlasku iz parking mjesta, ostavljajući samo 60 cm između vozila nakon parkiranja, zatim automatsko kočenje u nuždi posljednje generacije koje prepoznaje pješake i bicikliste, kako danju tako i noću, i to od brzine 5 km/h do 140 km/h), aktivno upozorenje na nenamjernu promjenu vozne trake (ili prekoračenje podne crte), upozorenje na vozačevu nepažnju koje po potrebi preporučuje pauzu, automatsko prebacivanje dugih svjetala, kako bi se vozač mogao još više usredotočiti na cestu, prošireni sistem za prepoznavanje prometnih znakova (jednosmjerna cesta, stop) s preporukom za prometne znakove s ograničenjem brzine, nadzor mrtvog kuta i električna parking kočnica.
I pametni telefoni će imati svoju ulogu i u novom Peugeotu 2008. Informacije će biti prikazane na središnjem ekranu zahvaljujući funkciji MirrorScreen s protokolima za uspostavljanje veze MirrorLink™, Apple CarPlay™ i Android Auto™.
Osim površine za indukcijsko punjenje, u vozilu će biti na raspolaganju i četiri USB priključka, ovisno o izvedbi (dva naprijed, između njih i USB-C i dva nazad). Za izbor optimalnih puteva pobrinut će se poveziva 3D TomTom® Traffic navigacija.
Novi Peugeot 2008 je dizajniran na novoj modularnoj platformi posljednje generacije CMP (Common Modular Platform) koja je prikladna za više izvora energije. Kupac može slobodno odabrati svoj tip motora prema vlastitim potrebama i navikama: 100% električni, benzinski ili dizelski.
Za vožnju à la carte je kod nekih izvedbi dostupan i izbornik načina vožnje: Eco, Normal i Sport.
Oni koji si žele priuštiti još više avantura mogu doplatni sistem Grip Control opremiti funkcijom za kontrolu brzine tokom spuštanja (HADC) s kojim će u potpunosti i potpuno sigurno zadržati kontrolu nad svojim vozilom i njegovu smjer vožnje na nizbrdicama.
Novi 2008 će imati u ponudi četiri nivoa opreme: Active, Allure, GT Line i GT.
Pogon na sva četiri točka po trenutnim informacijama neće biti dostupan, ali će se nuditi Grip-Control sistem. Novi SUV 2008 pokretat će nekoliko benzinskih i dizelskih motora, a u ponudi će biti i električna varijanta.
Ponudu benzinaca će činiti 3-cilindrični 1,2 litarski PureTech snage 100, 130 i 155 KS, a kod dizelaša 4-cilindrični 1,5 litarski BlueHDI snage 100 i 130 KS. U ponudi će biti 5 i 6-stepeni ručni te automatski 8-stepeni mjenjač.
Električno pokretani e-2008 dolazi s litijum-jonskom baterijom kapaciteta 50 kWh i električnim motorom od 100 kW/136 KS i 260 Nm. Ovaj pogonski sklop podržava brzo punjenje snage do 100 kW, što znači da je bateriju moguće napuniti do 80% kapaciteta za oko 30 minuta. Baterije se nalaze u podu vozila pa je ponuda prostora unutar putničke kabine i prtljažnika identična onima u konvencionalno pokretanim modelima. Autonomija modela e-2008 je oko 310 kilometara (prema WLTP standardu). Garancija na akumulator je osam godina ili 160.000 kilometara kod 70% napunjenosti.
Prodaja novog Peugeota 2008 na globalnom nivou će početi krajem 2019. a na tržište BiH stiže tek u prvoj polovini 2020. godine. Za sada cijene nisu saopćene.
Proizvodnja će se za Evropu odvijati u pogonu Vigo, a za Kinu u Wuhanu.