Peugeot u Sarajevu predstavio 308 SW iz segmenta kompaktnih karavana

Novi Peugeot 308 SW ima najnoviju generaciju sistema za pomoć u vožnji koji uvode poluautonomnu vožnju. U ponudi benzinski, dizelski i hybridni motori

0
121
Novi Peugeot 308 SW evoluirao je od posljednjeg modela – duži je, niži i elegantniji (Foto: Profitiraj.ba)

Peugeot je danas u Sarajevu predstavio svoj novi karavanski model 308 SW čime je ovaj model i zvanično uveden na tržište Bosne i Hercegovine.
Ovo vozilo krasi izražajan stil naglašen elegantnim profilom i sofisticiranim stražnjim dijelom. Učinkovito i iznimno moderno vozilo zadržava ključna i očekivana obilježja koja traže kupci iz segmenta kompaktnih karavana.
Novi Peugeot 308 SW osim svoje privlačnosti nudi i prostranost za putnike zahvaljujući dužini od 4,64 m (+6 cm) i međuosovinskom razmaku od 2,73 m (55 mm duži nego u limuzini), čime se dobiva 129 mm prostora za noge u drugom redu i maksimalno povećava obim prtljažnika. Visina je niža za 20 mm i sada iznosi 1,44 m, stražnji prevjes produžen je za 21 cm u usporedbi s limuzinom, a trag točkova ostao je identičan: 1,559 mm / 1,553 mm.

Novi Peugeot 308 SW osim svoje privlačnosti nudi i prostranost za putnike na stražnjoj klupi

Treba istaći i modularnost 308 SW zahvaljujući klupi u drugom redu koja se može preklopiti u tri dijela (40/20/40), dok su komande za preklapanje smještene u prtljažniku. Dodajmo i da vrata prtljažnika imaju električni pogon što olakšava njihovo otvaranje i zatvaranje kad su vam ruke zauzete, a podnica prtljažnika ima dva položaja. Tovarni obim može biti u rasponu od 608 do 1634 litre vode (s potpuno preklopljenom klupom).
Novi 308 SW optimiziran je i u pogledu aerodinamike s koeficijentom Cx od 0,277 i SCx od 0,618 m čime se postiže smanjenje emisija CO₂ i potrošnje goriva.
Posebne gume za novi Peugeot 308 SW dolaze u dimenzijama od 16 do 18 inča, u kategorijama klase A i A+ smanjenog otpora kotrljanja.

Nova generacija sistema za pomoć u vožnji

Novi Peugeot 308 SW razvijen je na modularnoj platformi s različitim nivoima snage EMP2 (Efficient Modular Platform), što omogućuje vrlo raznoliku ponudu izvedbi. Već od samog puštanja u prodaju dostupne su dvije izvedbe punjivih hibridnih motora.
Platforma se sastoji od novih strukturnih elemenata koji pružaju veću učinkovitost, sigurnost, užitak u vožnji i udobnost. Zahvaljujući tehnološkim inovacijama novi Peugeot 308 SW uvodi promjene, kao i u novoj 308-ici, u pogledu sistema Peugeot i-Cockpit®.

Prednja svjetla izvedena su u LED tehnologiji već od prvog nivoa opreme (Foto: Profitiraj.ba)

U unutrašnjosti se ističe novi kompaktni upravljač s ugrađenim komandama uz mogućnost grijanja. Tu je i digitalna trodimenzionalna instrumentna ploča smještena u nivou očiju i ima digitalni zaslon od 10″. Središnji dodirni zaslon od 10″ visoke rezolucije donosi inovaciju u vidu novog sistema i-Connect® Advanced, multimedijskog sistema koji je intuitivan i nudi internetske usluge, poput pametnog telefona, a i-prekidači zamjenjuju fizičke komande klima-uređaja. Svaki i-prekidač u potpunosti je podesiv tako da može postati prečac za određenu funkciju na središnjem zaslonu.
Novi Peugeot 308 SW ima najnoviju generaciju sistema za pomoć u vožnji koji uvode poluautonomnu vožnju, čime se postiže još veći nivo sigurnosti, s paketom Drive Assist 2.0 (dostupno krajem godine). Sastoji se od prilagodljivog regulatora brzine s funkcijom Stop&Go (automatski mjenjač EAT8) i sistema za održavanje putanje u voznom traku, a tu su i tri nove funkcije za vožnju: poluautomatska promjena vozne trake, preporučivanje brzine unaprijed i prilagođavanje brzine u zavoju.
Novi Peugeot 308 SW dio je segmenta C za karavane, tržišta na kojem Peugeot ostvaruje uspjeh već dugi niz godina. Iako je u direktnoj konkurenciji sa SUV vozilima, ovaj je segment konstantno prisutan od 2010. godine. Potražnja u Evropi i dalje je velika, a predviđa se stabilan plan prodaje u godinama koje dolaze.
Kupci karavana najmlađi su i najdinamičniji kupci u segmentu C, vrlo im je bitan oblik vozila, a radi se uglavnom o aktivnim parovima, neovisno o tome imaju li djece, koji intenzivno upotrebljavaju svoja vozila (najaktivniji vozači u segmentu).
U tom je kontekstu novi Peugeot 308 SW u stanju ispuniti sve potrebe svih kupaca (70% poslovni kupci i 30% privatni kupci), ali je spreman osvojiti i nove kupce. Novi Peugeot 308 SW spada u grupu vozila visoke klase s konceptom koji se temelji na ovim ključnim elementima: dizajn, učinkovitost, tehnologija i modularnost.

U izvedbama GT / GT Pack prednja svjetla još su tanja i opremljena su tehnologijom Matrix LED

Što se tiče dizajna, stražnja strana ima iznimno tanka LED svjetla baš kao i izvedba limuzine, ali bez crne linije koja ih povezuje (što je slučaj na limuzini). Novi Peugeot 308 krasi i novi grb marke na prednjoj maski, a registarska pločica prebačena je na donji dio prednjeg dijela vozila.
Prednja svjetla izvedena su u LED tehnologiji već od prvog nivoa opreme. Stanjena i pomno oblikovana svjetla ističu dinamičan izgled i identitet koji odlikuju novi 308 SW. U njihovom produžetku su dnevna svjetla u obliku kuke na prednjem odbojniku.
U izvedbama GT / GT Pack Full LED prednja svjetla još su tanja i opremljena su tehnologijom Peugeot Matrix LED za veću učinkovitost i sigurnost u vožnji.
Stražnja svjetla izvedena su u Full LED tehnologiji i oblikovana kao tri linije koje stvaraju moderan svjetlosni potpis karakterističan za marku Peugeot.
Peugeot 308 SW proizvodi se u Francuskoj, u tvornici Mulhouse.

Stražnja svjetla izvedena su u Full LED tehnologiji i oblikovana kao tri linije

U ponudi i hibridni motori

Novi Peugeot 308 SW dolazi s više vrsta motora: punjivi hibridni (HYBRID 225 s električnim 8-stepenim automatskim mjenjačem e-EAT8, HYBRID 180 s mjenjačem e-EAT8, benzinski (PureTech 110 S&S sa 6-stepenim ručnim mjenjačem, PureTech 130 S&S sa 6-stepenim ručnim mjenjačem i PureTech 130 S&S s automatskim mjenjačem EAT8) i dizelski (BlueHdi 130 S&S sa 6-stepenim ručnim mjenjačem i BlueHdi 130 S&S s automatskim mjenjačem EAT8). U motorima s unutarnjim sagorijevanjem emisija CO₂ kreće od 115 g/km.
HYBRID 225 e-EAT8 (pogon na 2 točka) je kombinacija motora PureTech od 180 KS (132 kW) i električnog motora od 81 kW povezanih s mjenjačem e-EAT8, ima emisiju C0₂ po km 26 g i do 59 km dosega u 100% električnoj vožnji (prema protokolu WLTP, homologacija u toku).
HYBRID 180 e-EAT8 (pogon na 2 točka) je kombinacija motora PureTech od 150 KS (110 kW) i električnog motora od 81 kW povezanih s mjenjačem e-EAT8; 25 g emisije C0₂ po km i do 60 km dosega u 100% električnoj vožnji.
Litij-ionska baterija kapaciteta je 12,4 kWh i snage 102 kWh, a u vozilu postoje dvije vrste ugrađenih punjača koji zadovoljavaju sve potrebe kupaca i odgovaraju svim njihovim sistemima za punjenje. To su jednofazni punjač od 3,7 kW u serijskoj opremi i jednofazni punjač od 7,4 kW u opcijskoj opremi.
Procijenjeno vrijeme punjenja:
• uređaj WallBox (32 A) od 7,4 kW omogućuje potpuno punjenje za 1 h 55 min putem jednofaznog ugrađenog punjača (7,4 kW)
• jača utičnica (16 A) omogućuje potpuno punjenje za 3 h 50 min putem jednofaznog ugrađeno gpunjača (3,7 kW)
• standardna utičnica (8 A) omogućuje potpuno punjenje za 7 h 5 min putem jednofaznog ugrađenog punjača (3,7 kW).

Sa današnje prezentacije novog modela Peugeot 308 SW u Sarajevu

Cijene 308 SW na tržištu BiH

U cjenovnoj ponudi najjeftiniji je Peugeot 308 SW sa paketom opreme Active Pack i motorom 1.2 PureTech 110 STT i 6-stepenim ručnim mjenjačem koji do registracije (uračunat PDV) košta 41.790 KM. Isti model sa jačim motorom (130 KS) i 6-stepenim ručnim mjenjačem košta 43.609 KM, a sa 8-stepenim automatskim EAT8 mjenjačem 46.986 KM.
Najjeftiniji dizelski model 308 SW je sa opremom Active Pack i motorom 1.5 BlueHDi 130 STT te 6-stepenim ručnim mjenjačem po cijeni od 45.616 KM, a sa 8-stepenim automatskim mjenjačem 48.993 KM.
Najskuplji modeli 308 SW su sa opremom GT Pack i motorom 1.2 PureTech 130 i automatskim mjenjačem EAT8 koji do registracije košta 58.615 KM, dok je dizelski 308 SW GT Pack sa motorom 1.5 BlueHDi 130 i EAT8 automatskim mjenjačem dostupan po cijeni počev od 60.622 KM.
Što se tiče hibridnih motora najjeftiniji je model 308 SW sa Active Pack opremom i 1.6 THP Hybrid 180 sa EAT8 8-stepenom automatikom po cijeni od 76.833 KM, dok je najskuplji 308 SW GT Pack 1.6 THP Hybrid 225 sa 8-stepenim automatskim EAT8 mjenjačem čija je cijena 94.089 KM.

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here