Twitter mijenja svoje ime i vizualni identitet

Musk je u aprilu promijenio službeno ime kompanije u X Holdings Corp kako bi odražavao njegovu viziju stvaranja 'X, aplikacije za sve' koja će obavljati funkcije društvenih medija i plaćanja, slično kineskom WeChat-u

0
164
Novi logo Twittera je 'X', društvena mreža postaje i platforma za plaćanje

Elon Musk ovoga je vikenda najavio da mijenja ime Twittera u X te da će postepeno uklanjati sav vizualni identitet s prepoznatljivom plavom pticom.
“X je budućnost neograničene interaktivnosti usredotočeno na audio, video, poruke i plaćanje, stvarajući globalno tržište za ideje robu usluge i prilike. Uz pomoć AI-ja, X će nas sve povezati na načine koje tek počinjemo zamišljati”, kazala je nova izvršna direktorica Muskove kompanije, Linda Yaccarino.
Twitter je, kako napominje, ostavio veliki utjecaj za društvo i promijenio način na koji komuniciramo, a X će otići korak dalje i još ga više transformirati.
Novi brending Twittera stiže svega tri mjeseca nakon što je kompanija Twitter spojena s tada novoformiranom firmom X Corp. Tada nije bilo poznato što tačno Musk smjera, no nagađalo se da postoji veza s idejom stvaranja aplikacije X koja bi trebala ‘služiti za sve’, od kupovanja karata za putovanja, slanja poruka i socijaliziranja, pa sve do plaćanja i kupovanja.
Najbliže onome što bi se moglo opisati kao ‘aplikacija za sve’ upravo je kineski WeChat. Riječ je, kako navodu Bug.hr, o društvenoj mreži, koja istovremeno služi i kao platforma za komunikaciju, mobilna plaćanja, naručivanje hrane, igranje videoigara, dijeljenje slika i videozapisa, uglavnom svega što se može zamisliti.
Hoće li ovo biti zaista velika promjena kao što se najavljuje ili je to samo još jedan neuspjeli potez Muska, ostaje za vidjeti. Podsjećamo da su promjene oko Twittera bile stalne otkako ga je Musk preuzeo za 44 milijarde dolara. Otpustio je rukovodioce, značajno smanjio radnu snagu, raspustio upravni odbor, uveo pretplatnički paket, a sve to rezultiralo je velikim padom prihoda od oglasa.