Po prvi put bh. vino se može degustirati u poznatom restoranu u centru Tokija

0
260

Zahvaljujući naporima predstavnika Agencije za unapređenje stranih investicija Bosne i Hercegovine (FIPA) u Japanu Shigehiko Nishihama, po prvi put bh. vino se može degustirati u poznatom restoranu ‘Maroko’ koji se nalazi u centru Tokija, oblast OTE-MACHI.
Izabrana su vina Vranac iz Vino Manastir Tvrdoš (Trebinje) i Žilavka Kvalitet iz Vinograda Nuić (Ljubuški).
Nishihama je promovirao bh. vina poznatim restoranima u Tokiju i pregovarao oko njihove prodaje dugo vremena, da bi 12. jula 2024. godine dobio obavijest da je poznati restoran odlučio izabrati dvije vrste bh. vina kako bi ih posluživao svojim gostima.
Treba napomenuti da se bh. vina izvoze u Japan od januara 2014. godine, te da je to veliko postignuće s obzirom na veliku konkurenciju na japanskom tržištu.
Nishihama ima dobre odnose sa vlasnicima vinarija u Bosni i Hercegovini više od 20 godina. Posjetio ih je u više navrata kako bi mogao krenuti sa njihovom promocijom na tržištu Japana. Konačno, 2014. godine, japanska kompanija za uvoz M&P Corporation (Tokio) odlučio se za uvoz bh. vina iz 2 vinarije Vino Manastir Tvrdoš (Trebinje) i Vinogradi Nuić (Ljubuški).
Od jula 2024. godine, M&P Corporation uvozi ukupno 8 vrsta vina, 3 vrste iz Vino Manastir Tvrdoš, Vranac, Blatina Barrique, Hum Cabernet Sauvignon, i 5 vrsta iz Vinograda Nuic, Žilavka Kvaliteta, Blatina Kvaliteta, Posip, Merlot, Syrah Premium.
Ova bosanskohercegovačka vina se prodaju na web-site shopping mall-a u Japanu http://item.rakuten.co.jp/chichukai/c/0000000358/
Potrošači japanskog tržišta zadovoljni su kvalitetom bh. vina i uživaju u degustaciji, posebno Žilavke i Blatine. Za značajniju prodaju vina na japanskom tržištu potrebno je osigurati sredstva za njihovu promociju, saopćeno je iz FIPA-e.