Sparkasse Banka u partnerstvu sa projektom USAID Turizam, i ove godine nastavlja projekt ‘MeetBH’, koji ima za cilj podršku turističkom sektoru Bosne i Hercegovine. Tako će se krajem oktobra ove godine organizirati šestodnevni boravak u BiH za predstavnike 10 velikih čeških turističkih agencija, tokom kojeg će imati priliku upoznati najatraktivnije bh. destinacije te uspostaviti kontakte s domaćim turističkim agencijama.
Ova inicijativa za glavni cilj ima promociju Bosne i Hercegovine te umrežavanje turističkih agencija ove dvije zemlje s ciljem uspostavljanja konkretnih poslovnih kontakata i povećanja priliva turista u BiH.
Nakon uspješno realiziranih susreta turističkih agencija BiH i Austrije u prošloj godini, ove godine će se kroz ‘MeetBH’ projekat susresti turističke agencije BiH i Češke Republike. Ova inicijativa Sparkasse Banke i USAID Projekta razvoja održivog turizma u BiH (Turizam) započela je kao želja da se dodatno podrži razvoj turističkog sektora, pomažući uspostavljanju konekcija turističkih privrednika BiH sa zemaljama u kojima posluje Erste i Sparkasse Grupacija.
“Strateška odrednica Sparkasse banke jeste da pruži podršku onim projektima koji doprinose održivom razvoju i jačanju ekonomije BiH. Zbog toga podršku turističkom sektoru pružamo ne samo kroz posebno kreirane produkte i kreditne linije, već i kroz dodatnu podršku u povezivanju turističkih radnika iz BiH i, ovaj put, republike Češke. Inače, naša dugoročna intencija je da širimo promociju bh. turističkih potencijala u svim zemljama koje su članice naše Sparkasse i Erste grupe”, poručili su iz Sparkasse banke.
U okviru MeetBH projekta, za strane agencije biće organiziran šestodnevni obilazak najatraktivnijih turističkih destinacija u BIH od strane projekta USAID Turizam, a posljednjeg dana njihovog boravka će biti organizirani susreti sa domaćim turističkim agencijama koji im mogu biti partneri u realizaciji putovanja u BIH koja će organizirati za svoje klijente. Ovaj projekat je napravljen s ciljem da pruži konkretnu podršku bh. turističkim agencijama u uspostavljenju poslovnih dogovora sa stranim agencijama, koje mogu rezultirati jačom posjetom čeških turista u našu zemlju.
“Veoma smo sretni što možemo poželjeti dobrodošlicu češkim turističkim agencijama u Bosni i Hercegovini, u sklopu naših kontinuiranih napora za jačanje turističke mreže naše zemlje. Češka Republika je veoma vrijedno tržište u porastu, a njeni putnici pokazuju sve veće interesovanje za turizam zasnovan na prirodi, kulturi i avanturi – sve su to oblasti u kojima BiH ima sjajnu ponudu”, izjavio je Feđa Begović, direktor USAID-ovog Projekta razvoja održivog turizma u BiH.
U programu potpore turističkim preduzećima je i poseban model finansiranja Sparkasse Banke sa otplatnim modelima koji prate senzonalnu dinamiku njihovog poslovanja, a dostupni su im revolving krediti, dugoročni krediti za obrtna sredstva te dugoročni investicijski kredit. Dodatni benefit koje kompanije mogu ostvariti je tehnička asistencija partnera USAID Turizam, a koja se ogleda u konsultantskim uslugama s ciljem unapređenja poslovanja te usklađivanja sa evropskim turističkim standardima.