U Mostaru počeo dvodnevni naučno-stručni skup o umjetnoj inteligenciji

0
387
U saradnji sa INTERA u Mostaru se održava naučno-stručna konferencija o umjetnoj inteligenciji

U organizaciji Federalnog ministarstva obrazovanja i nauke, u saradnji sa INTERA Tehnološkim parkom danas je u Mostaru počela dvodnevna Naučno-stručna konferencija pod nazivom ‘Umjetna inteligencija u Bosni i Hercegovini – istraživanje, primjena i perspektive razvoja’.
U dva dana bit će izložena 23 rada, a organizatori očekuju da će ovaj naučno-stručni skup dati doprinos povezivanju akademske zajednice s realnim sektorom u Bosni i Hercegovini, te ostvarivanju vrijednih kontakata i saradnje sa istraživačima i privrednicima iz inostranstva.
Pomoćnik federalnog ministra Jasmin Branković, kazao je danas kako inovativne tehnologije zasnovane na umjetnoj inteligenciji imaju tendenciju snažnog rasta u privredi razvijenih društava, koja ulažu velika sredstva u njihovo istraživanje i razvoj.
“Smatra se da će umjetna inteligencija transformirati radne procese budućnosti smanjivanjem troškova, podizanjem efikasnosti rada, ubrzavanjem razvoja i poticanjem inovacija u tehnologijama“, kazao je Branković.
Istakao je da Federalno ministarstvo u ovoj godini planira budžetska sredstva za nauku i istraživanje izdvojiti, između ostalog, i za sufinansiranje projekata u području umjetne inteligencije.

Nakon uvodnih izlaganja, u okviru kojih je predstavljena vizija BiH u doba umjetne inteligencije, te trendovi u ovom području, programom prvog dana konferencije predviđena je prezentacija primjene umjetne inteligencije u tehnici, medicini i tehnološkom razvoju, a predavači će se dotaknuti i pravnih aspekta primjene umjetne inteligencije.
Uz autore i koautore prijavljenih radova, konferenciji prisustvuju i učenici mostarskih srednjih škola, te studenti tehničkog i informatičkog usmjerenja. Za sve one koji ne mogu prisustvovati, omogućeno je online praćenje konferencije.
Naučno-stručni skup bit će nastavljen sutra, kada će se govoriti o umjetnoj inteligenciji u obrazovanju i javnom prostoru, s naglaskom na potrebe reforme obrazovanja, te izazove s kojima se susreću srednje škole i visokoobrazovne institucije.