Via Media osvojila dvije Attend nagrade za ‘Air Future’ kampanju

0
1064
Via Media za kampanju 'Air Future' dobila dvije Attend nagrade

Kampanja ‘Air Future’, koju potpisuje Via Media za Bosnia Energy Efficiency Project – BEEP, osvojila je dvije nagrade na ovogodišnjoj dodjeli Attend nagrada, u kategorijama ‘Najbolji neprofitan/društveno koristan event’ i ‘Najbolji B2B/B2C/Interni event’.
Kampanja je nastala kao odgovor na sve veće zagađenje vazduha, sa kojim se građani Bosne i Hercegovine, ali i šire, posljednjih godina sve više suočavaju. Glavni uzroci ovog problema mogu se pronaći u neracionalnom korištenju energije. Kreativni koncept bazirao se na osnivanju imaginarne avio kompanije ‘Air Future’, koja je građanima nudila jedinstveno putovanje u budućnost, po cijeni koju biraju sami, u ovisnosti od toga koriste li racionalno energiju ili ne. Karte za svoje putovanje građani su mogli rezervirati na jedinstvenim prodajnim mjestima imaginarne kompanije Air Future, te birati svoje putovanje učestvujući u interaktivnom kvizu, prelistavajući jedinstveni ‘Katalog za sezonu budućnosti’ ili posjećujući digitalnu platformu u okviru kampanje.
“Osim što nas je odveo u energijski efikasnu budućnost,’Air Future’ nas je, godinu dana poslije, doveo do dvije nagrade. Naši eventi postižu veliki uspjeh, jer prilikom kreiranja vodimo računa da donose mjerljive rezultate za naše klijente te neponovljiva iskustva za ciljne skupine. Uspjeh ne bi bio moguć bez posvećenosti i snažne vizije tima Bosnia Energy Efficiency Project, kao i Via Media eskperata koji su posljednjih pet godina usvojili dodatna znanja i vještine za promoviranje projekata iz domena energijske efikasnosti. Ove nagrade su samo potvrda da ta znanja znamo prenijeti u kampanje koje se pamte”, izjavila je Vesna Beganović, Founder&CEO agencije Via Media.
Nagradu za najbolje događaje u 2017. godini, dodijelio je RSVP, jedini regionalni festival specijaliziran za event.