Prodaja novih automobila u Evropi u 2018. bila je u blagom padu (-0,04%) u poređenju sa 2017. godinom. U godini koja je iza nas kupcima na evropskom tržištu isporučeno je 15.624.486 vozila.
Od ukupnog broja prodatih automobila, 1.752.162 su marke Volkswagen, 1.105.778 nose oznaku Renault, dok je Ford prodao 994.397 vozila na Starom kontinentu.
Slijede Peugeot (971.437), Opel (884.412, Mercedes (871.221), BMW (815.179), Škoda (729.224), Audi (724.168), dok je Toyota jedini japanski proizvođač automobila koji je uspio da uđe u prvih 10 sa prodatih 713.374 vozila, navodi B92.
Među 20 najpopularnijih marki automobila u Evropi su i FIAT sa lani prodatih 711.285 automobila, zatim Citroen (598.254), Hyundai (543.292), Dacia (528.249), Kia (494.304), Nissan (493.862), SEAT (452.372), Volvo (320.071), MINI (218.042), dok je na 20. mjestu – Jeep sa 168.674 prodatih vozila na evropskom kontinentu u 2018. godini.