Istraživanje zadovoljstva kvalitetom usluga koje je provedeno među 1200 direktora i izvršnih direktora, te vlasnika kompanija u Bosni i Hercegovini pokazalo je da je Addiko banka lider u kvalitetu usluga koje pruža pravnim licima.
“Iskustvo naših klijenata u poslovanju sa Addiko bankom bilo je presudni faktor da budemo prepoznati kao banka sa najvišim nivoom kvaliteta bankarskih usluga. Uložili smo zaista ogromne napore tokom protekle dvije godine da Addiko banku učinimo bankom partnerom našim klijentima, što se pokazalo kao vrijedna investicija”, istakao je Boštjan Pečenko, član Uprave Addiko Bank ad Banja Luka.
On je dodao da banka kontinuirano radi na unaprjeđenju kvaliteta usluga, ali i unaprjeđenju proizvoda u svojoj ponudi. Naveo je i da je jedna od tih pogodnosti nova aplikacija internet bankarstva za pravna lica, koja omogućava jednostavnije upravljanje finansijskim poslovanjem, a koja je uvedena ove godine.
“Želimo biti lider u kvalitetu usluga, te su sve naše aktivnosti usmjerene u tom smjeru. Ovo priznanje je samo dodatni podsticaj da nastavimo još intenzivnije raditi na građenju liderske pozicije u kvalitetu, te našim klijentima omogućimo još jednostavnije i direktnije bankarstvo”, istakla je Belma Sekavić-Bandić, član Uprave Addiko Bank dd Sarajevo.
“Želja i misija ICERTIAS-a je pomoći potrošačima u lakšem odabiru vrhunskih roba i usluga na tržištu. Čestitamo Addiko banci u BiH obzirom da su je sami potrošači – odnosno klijenti odabrali kao najkvalitetniju u ovom iznimno zahtjevnom bankarskom segmentu – poslovnih bankarskih usluga. Ovim postignućem, Addiko Banka pridružila se dokazano vrhunskom klubu najkvalitetnijih kompanija u BiH”, izjavio je Robert Slavečki, direktor, ICERTIAS – International Certification Association za Adriatic region.
Addiko banka dobitnik je zlatne medalje za vrhunski kvalitet ‘QUDAL – QUALITY meDAL’ za najviši nivo kvaliteta bankarskih usluga. QUDAL je švicarski certifikacijski program koji na tržištu detektira i nagrađuje proizvode, usluge i druge subjekte na temelju naučnog tržišnog istraživanja, koristeći inovativnu metodu DEEPMA (Deep Mind Awareness).