Addiko predstavio strategiju banke specijalizovane za brze kredite

0
195
Addiko predstavio novu strategiju repozicioniranja brenda i novu maskotu - hrčka Oskara

Po mnogočemu netipična banka, prepoznata i kao zagovornik digitalizacije u bankarstvu, Addiko želi postati prvi i najbolji izbor za brze kredite u Bosni i Hercegovini. Nakon inovativnih rješenja kojima je učinila dostupnim jednostavne i brze kredite za stanovništvo i za mala preduzeća, Addiko nastavlja sa novinama za tržište u vidu osvježenog vizualnog identiteta i netipičnom ponudom.
Tokom ovog mjeseca novi Addiko klijenti mogu ugovoriti gotovinski kredit u iznosu od 2000 KM, za koji će nakon otplate platiti ukupno 2020 KM.
“Želimo biti najbolji u onome što radimo, zbog čega smo Addiko transformisali u specijalističku banku. Klijentima donosimo brz i jednostavan proces odobrenja kredita, potpomognut digitalnim rješenjima. Kao stručnjaci za potrošačko kreditiranje i finansiranje malih preduzeća, fokusirani smo na brzinu i fleksibilnost, posebno u situacijama kada je klijentima potreban dodatan podsticaj”, izjavila je Sanela Pašić, predsjednica Uprave Addiko Bank Sarajevo na današnjem druženju s novinarima na kojem su predstaviti novu bančinu strategiju repozicioniranja brenda, te nove maskote – hrčka Oskara.
“Od danas uvodimo i osvježenu tržišnu komunikaciju. Naš novi brend karakter, hrčak Oskar, i novi slogan ‘Vaš najbolji izbor za brze kredite’ od sada će biti glavni pokretači komunikacije o specijalističkoj strategiji Addiko banke”, kazala je Pašić te dodala da je njegova misija slušanje klijenata i zagovaranje njihovih potreba.
Addiko banka je na novoj komunikacijskoj platformi sarađivala s kreativnom agencijom Bruketa&Žinić&Grey koja je, uz međunarodnu brend konzultantsku tvrtku Prophet, bila zaslužna i za rebranding u Addiko u 2016. godini.

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here