Atlantic Grupa: Prihod od prodaje u prvom polugodištu 359,7 miliona eura

Kompanija je ostvarila neto dobit od 29 miliona eura, što predstavlja rast od 18% kad se isključe jednokratne stavke

0
450
Atlantic Grupa: Troškovi poslovanja i dalje visoki, odlični prodajni rezultati omogućili rast profitabilnosti

Atlantic Grupa je u prvoj polovini 2021. godine zabilježila prihod od prodaje u iznosu od 359,7 miliona eura, što u odnosu na isti period lani predstavlja rast od 9,7%. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 51,6 miliona eura, što je bez jednokratnih stavki 6,7% više nego u prvom polugodištu prošle godine. Kompanija je ostvarila neto dobit od 29 miliona eura, što predstavlja rast od 18% kad se isključe jednokratne stavke.
“Atlantic Grupa je u prvom polugodištu 2021. ostvarila rast u svim poslovnim i distribucijskim područjima, što je, u odnosu na isti period lani, posljedicai bolje epidemiološke situacije na svim tržištima te popuštanja mjera za suzbijanje pandemije. Posebno smo ponosni na činjenicu da smo, uprkos svim izazovima,ostvarili organski rast prodaje od gotovo 9% u odnosu na prvo polugodište 2019. u kojoj smo imali najviše prihode ikada. Zabilježili smo takođe novu najvišu cijenu dionice te smo isplatili i najvišu dividendu ikada. Svjesni smo da će i nadolazeće razdoblje biti epidemiološki izazovno, pri čemu naši prioriteti ostaju isti: zdravlje i sigurnost naših uposlenika, osiguranje nesmetanog nastavka proizvodnje i kontinuirano snabdijevanje naših kupaca i potrošača te društvena odgovornost u najširem smislu”, izjavio je predsjednik Uprave Atlantica Emil Tedeschi.

Pića, Donat i Kafa predvodnici rasta prodaje

Najbolji rezultat među poslovnim područjima ostvarili su strateška poslovna područja Pića, čiji je vodeći brend Cedevita, s rastom od 16,1%, Donat s rastom od 15,8% te Kafa, pojedinačno najveća kategorija sa udjelom od 20,5% u ukupnom prihodu i nosećim brendovima Barcaffe i Grand kafa, koja je rasla 10,3%. Među distribucijskim područjima prednjače Hrvatska s rastom od 10,6% i Srbija s rastom od 9,7%. Valja istaknuti i to kako su dva nova brenda – čokolada Jimmy Fantastic i paleta proizvoda na bazi zobi Boom Box, uspješno lansirani u martu i aprilu na tržištima Hrvatske i Slovenije, s izvrsnim početnim prodajnim rezultatima i sjajnom perspektivom na tržištu.

Nova tvornica i nova saradnja

Atlantic Grupa je, s obzirom na odličan razvoj poslovanja i planove rasta u kategoriji delikatesnih namaza, u martu započela ulaganje u izgradnju nove tvornice proizvoda pod robnom markom Argeta i to na području opštine Kneginec u okolini Varaždina. Investicija ukupne vrijednosti više od 50 miliona eura odvijat će se u nekoliko faza, a novi proizvodni pogon prema planu bi trebao biti pušten u rad u roku od 15 mjeseci od ishođenja građevinske dozvole. Realizacijom svih faza projekta planirano je otvaranje i do 150 novih radnih mjesta.
U julu su pak Atlantic Grupa i Barry Callebaut, vodeći svjetski proizvođač visokokvalitetnih proizvoda od čokolade i kakaa, sklopili ugovor o saradnji, koja će unaprijediti proizvodnju Atlanticovog etabliranog portfolija u asortimanu čokolada. Atlantic Štark je prvi regionalni strateški partner kompanije Barry Callebaut i njene tvornice u Novom Sadu, a ovo partnerstvo potvrđuje Atlanticovo usmjerenje na daljnji razvoj glavnih brendova u ključnim kategorijama.