Autoceste FBiH pokrenule investicioni ciklus vrijedan 1,68 milijardi eura

0
441
Ulaganje u Koridor 5c je prioritet koji će obezbijediti moderne transportne veze, rečeno je na sastanku

Nastavak investiranja u Koridor 5c je prioritet koji će obezbijediti moderne transportne veze koje povezuju zemlju s regionom i EU za dobrobit građana i ekonomije. Bosna i Hercegovina može mobilizirati resurse i tehničke kapacitete za ubrzavanje radova.
To je poručio Johann Sattler, šef Delegacije Evropske unije u BiH i specijalni predstavnik EU, na sastanku u Sarajevu kojem su prisustvovali nadležni zvaničnici s državnog i entitetskih nivoa te predstavnici Evropske investicijske banke (EIB) i Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).
Kako je istaknuto, Koridor 5c najambiciozniji je investicijski program u BiH koji zahtijeva značajna finansijska sredstva i ljudske resurse. Do sada je Evropska unija osigurala više od 200 miliona eura bespovratnih sredstva kroz Investicijski okvir Zapadnog Balkana (WBIF) za izgradnju 11 poddionica autoputa na Koridoru 5c u BiH, nadopunjavajući zajmove EIB-a i EBRD-a.
Tokom sastanka, predstavnici vlasti potvrdili su opredjeljenje za ubrzavanje pripreme i provedbe dosadašnjih ulaganja u Koridor 5c.
JP Autoceste FBiH su pokrenule novi investicioni ciklus vrijedan 1,68 milijardi eura. Zatvorena je finansijska konstrukcija za sve dionice koje su planirane raditi, osim u trenutnoj fazi od Ovčara do Bradine.
Trenutno je devet aktivnih gradilišta, odnosno u izgradnji je 40 kilometara. Riječ je o dionicama: Vranduk – Ponirak, Ponirak – Vraca, Tunel Zenica – Donja Gračanica, Klopče – Donja Gračanica, Drivuša – Klopče, Tunel Ivan, Buna – Počitelj i Počitelj – Zvirovići.
U tenderskoj proceduri su dionice za novih 38 kilometara. To su dionice: Kvanj- Buna, Mostar jug – Kvanj, Tarčin – Ivan, Nemila – Vranduk, Poprikuše – Nemila i Medakovo – Putnikovo brdo.
U razvoju su projekti Ovčari – Mostar sjever, Mostar sjever – Mostar jug i Medakovo – Poprikuše, a vrijednost investicije je 1,2 milijarde eura za 86 kilmetara.

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here