C4 i C4 X prihvaćaju 48V hibridnu tehnologiju: Jednostavno korištenje i smanjena potrošnja

0
91
Tehnologija Hybrid 48V optimizira performanse i potrošnju modela C4 i C4 X

Citroën je krajem 2023. godine predstavio novu 48V hibridnu tehnologiju za model C5 Aircross, a sada je njome opremio i modele C4 i C4 X Hybrid 136. Hybrid 48V tehnologija omogućava vozilima C4 i C4 X Hybrid 136 izuzetno jednostavnu i svestranu upotrebu bez ograničenja punjenja, neusporedivo iskustvo udobnosti i mekoće u vozilu, te gotovo 20% nižu potrošnju goriva i emisija CO2.
Modeli C4 i C4 X su više nego ikad u skladu s očekivanjima kupaca, nudeći benzinske i dizel motore, električne pogone i novo hibridno rješenje za lakši pristup elektrifikaciji. Marka Citroën već je pionir u električnoj ponudi C segmenta, a sada će svoje efikasne benzinske i dizel motore upotpuniti hibridnim sistemom 136, koji će biti dostupan za modele C4 i C4 X. Ova hibridna tehnologija kombinira prednosti benzinskog i električnog pogona. Kompaktni i lagani pogonski sklop 48V hibridne tehnologije uključuje bateriju od 48V koja se puni tokom određenih faza vožnje, trocilindrični motor nove generacije od 136 KS dizajniran posebno za prilagodbu ovom novom hibridnom sistemu i novi elektrificirani mjenjač ë-DCS6 s dvostrukim kvačilom u koji je ugrađen elektromotor ë-Motor snage 21 kW, proizveden u Francuskoj.

Smanjena potrošnja goriva

Ovim novim hibridnim pogonskim sklopom, Citroën nudi novu elektrificiranu alternativu koja vam omogućava da uživate u udobnosti potpuno električnog pogona, osigurate uštedu goriva i smanjite emisiju CO2, dok troškove držite pod kontrolom.
Mogućnost vožnje na električni pogon u gradu: S vozilima C4 i C4 X Hybrid 136 možete voziti na električni pogon u gradu ili izvan njega. U gradu ovaj hibridni model može obaviti do 50% svojih putovanja u potpuno električnom načinu rada bez emisija i vibracija. Zahvaljujući prednostima potpuno električnog pogona, nesumnjivo ćete se osjećati bolje u vozilu tokom svakodnevnih vožnji po gradu ili izvan njega.
Smanjena potrošnja goriva: Tehnologija Hybrid 48V optimizira performanse i potrošnju modela C4 i C4 X, osiguravajući im prosječnu uštedu goriva od 1 l/100 km (ili 20%) u usporedbi s benzinskim motorom PureTech 130 EAT8. Ovaj pogonski sklop izuzetno je efikasan i u gradskim sredinama, jer u prosjeku troši skoro 30% manje goriva.
Smanjene emisije CO2: Osim toga, ima i pozitivan učinak na emisije CO2, koje su -20% niže (ili više od 25 g) u usporedbi s benzinskim motorom PureTech 130 S&S EAT8. Sa svojih 107 grama emisije CO2 po kilometru (prema WLTP kombiniranom ciklusu i ovisno o izvedbi), C4 i C4 X omogućavaju vam vožnju bez ograničenja u mnogim predjelima s ograničenim prometnim režimom.
Jednostavnost i udobnost vožnje: Hibridni pogon najnovije verzije modela C4 i C4 X izuzetno je udoban za upotrebu, budući da oba motora – električni i s unutrašnjim izgaranjem – rade zajedno ili odvojeno, automatski i glatko, bez intervencije vozača. Prilikom naglog ubrzanja elektromotor prenosi dodatnih 9 kW (cca 12 KS) što osigurava ugodnu vožnju u svakom trenutku, dok istovremeno osigurava dinamično ubrzanje.
S baterijom koja se automatski puni dok vozilo usporava, ovaj novi pogonski sklop čini svakodnevnu upotrebu još udobnijom i svidjet će se kupcima koji žele voziti na električni pogon bez brige o punjenju.

Opis nove 48V hibridne tehnologije

Tehnologija Hybrid 48V omogućava optimalno trajanje vožnje bez emisija, bilo s kombiniranim ili potpuno električnim pogonom, što osigurava veću udobnost vožnje, manju potrošnju goriva i nižu emisiju CO2. Ova lagana i kompaktna hibridna tehnologija temelji se na sljedećim komponentama:
• Benzinski motor 1.2 PureTech nove generacije, koji je razvijen posebno za hibridni pogon (40% novih komponenta), sadrži trocilindričnu tehnologiju, ima 1199 cm3 zapremine, razvija 136 KS (100 kW) pri 5500 okr/min i 230 Nm okretnog momenta pri 1750 okr/min. Njegovim performansama i izdržljivosti doprinose turbokompresor varijabilne geometrije i zupčasti remen. Motor zadovoljava zahtjeve emisijskog standarda Euro 6.4 i radi prema Millerovom ciklusu, što mu osigurava poboljšanu termičku efikasnost i nižu emisiju CO2.
• Sinhroni elektromotor s trajnim magnetima može razviti maksimalnu snagu od 21 kW (28 KS) i čak 55 Nm okretnog momenta. Upravlja električnim radom vozila C4 i C4 X kod niskog okretnog momenta, pri malim brzinama, tijekom manevara ili usporavanja te pomažu motoru s unutrašnjim izgaranjem pri pokretanju. Osim toga, djeluje i kao generator za punjenje baterije tokom usporavanja, smanjujući istovremeno trošenje kočnica.
• Remenski starter s napajanjem od 48V koristi se za brzo pokretanje motora s unutrašnjim sagorijevanjem.
• Novi elektrificirani 6-stepeni mjenjač ë-DCS6 s dvostrukim kvačilom bez prekida okretnog momenta također je dizajniran za ovu hibridnu tehnologiju. Mijenjanje brzina je kraće, a vožnja ugodnija. Elektromotor, pretvarač i upravljač integrirani su u mjenjač, optimizirajući prostor ispod poklopca motora.
• Litij-ionska baterija od 48V s raspoloživim kapacitetom od 432 Wh nalazi se ispod lijevog prednjeg sjedala, što ne utječe na zapreminu prtljažnika ili putničkog prostora.
• Osim toga, dio električne energije koju proizvodi 48V elektromotor pretvara se u napon od 12 volti pomoću pretvarača napona za napajanje opreme vozila, što omogućuje dvije odvojene električne mreže.