Post-covid čišćenje deset najvećih tematskih parkova u svijetu koštalo bi čak 30,6 miliona eura

0
932
Kompletna dezinfekcija Chimelong Ocean Kingdom u Kini koštala bi oko 14,9 miliona eura

Tematski parkovi kao dio turističke ponude u svijetu se nakon pandemije korona virusa moraju pripremiti za ponovno otvaranje, ali moraju osigurati i dezinfekciju odnosno njihovo generalno čišćenje, što nije mala stvar. Koliko bi to koštalo?
OnBuy.com je istraživao moguće troškove čišćenja deset najvećih tematskih parkova na svijetu. Pogledajte rezultate…
Najskuplji tematski park za čišćenje je Chimelong Ocean Kingdom u Kini, čija se cijena procjenjuje na 14,9 miliona eura. Ovaj golemi tematski park površine 20,72 km2 u kineskom Zhuhaiju (otvoren krajem marta 2014.), nudi brojne atrakcije i zabavne vožnje, izložbe životinja, i najveći je svjetski oceanarium s ukupno 48,75 miliona litara vode.
OnBuy je izračunao da bi za dezinfekciju ovog golemog parka bilo potrebno oko 20,7 miliona antibakterijskih maramica. Bez sumnje, to još jedan dodatak rejtingu ovog parka koji ima pet Guinnessovih svjetskih rekorda.
Na drugom mjestu je Disney World na Floridi, čija bi cijena čišćenja koštala oko 5,2 miliona eura a za dezinfekciju bi trebalo 7,2 miliona antibakterijskih maramica.
Na trećem mjestu je Shanghai Disney Resort, četvrti je Disneyland Pariz, a peti Disneyland Resort u Kaliforniji (SAD).
Čišćenje Shanghai Disney Resort-a bi koštalo oko 2,8 miliona eura (3,8 miliona antibakterijskih maramica), čišćenje pariškog Disneylanda koštalo bi 1,4 miliona eura (2 miliona maramica), a Disneyland Resorta u Kaliforniji 1,3 miliona eura (1,8 miliona maramica).

Pet tematskih parkova u svijetu s najvećim troškovima čišćenja za ponovno otvaranje

Slijede Universal Studios Hollywood u Kaliforniji čije bi čišćenje koštalo oko 1,2 miliona eura (1,6 miliona maramica), zatim Everland Resort u Yonginu, Južna Koreja koje bi koštalo oko 1,1 milion eura (i skoro 1,6 miliona maramica), te Universal Orlando Resort na Floridi, SAD, čija bi cijena čišćenja bila 1 milion eura (1,4 miliona maramica), te Tokyo Disney Resort u Japanu čija bi cijena čišćenja iznosila oko 880 hiljada eura (1,2 miliona maramica).
Konačno, sa preko 11 miliona posjetitelja godišnje, posljednji, ali ne i najmanje važan, je Universal Studios u Osaki, Japan. Čišćenje područje parka od 130 hektara koštalo bi nešto više od 450 hiljada eura uz korištenje nešto više od 620 hiljada antibakterijskih maramice za čišćenje.
Izračunato je da bi čišćenje deset najvećih svjetskih tematskih parkova koštalo čak 30,6 miliona eura, a za dezinfekciju bi trebalo 42 miliona antibakterijskih maramica.