DS 3 Hybrid i DS 4 Hybrid francuska udobnost bez punjenja

Hibridni motor DS 3 i DS 4 može se pohvaliti nižim emisijama CO2 i do 20 % nižom potrošnjom goriva (WLTP) u usporedbi s motorom PureTech 130 Automatic

0
114
Novi elektrificirani pogon već je dostupan za modele DS 3 i DS 4

U 2024. marka DS Automobiles intenzivno će ubrzati svoju energetsku tranziciju. Prije lansiranja najnovijih 100% električnih modela, marka će predstaviti nova elektrificirana rješenja za modele DS 3 i DS 4.
Za korisnike hibridnih vozila marka DS Automobiles razvila je hibridnu tehnologiju automatskog punjenja koja u usporedbi s benzinskim motorom omogućava udobnu vožnju, energetsku efikasnost i niže troškove rada. Ovaj tip sistema oslobađa korisnike svih ograničenja vezanih za punjenje. Upravljanje baterijom je potpuno automatizirano, budući da se puni i prazni tokom vožnje bez priključivanja na stanicu za punjenje.

Udobnost zahvaljujući transparentnoj tehnologiji

Hibridni model koristi dvije vrste energije kako bi osigurao iznimnu udobnost vožnje i visoku efikasnost. Zbog mogućnosti vožnje samo na električni pogon, vozilo radi vrlo tiho, te nudi nenadmašnu udobnost i zaista mirnu vožnju. Hibridnim vozilom možete više od 50% puta po gradu obaviti električnim pogonom, štedeći na taj način i do 40% goriva.
Prilikom vožnje van grada, kombinirani benzinski i električni pogon osigurava veću efikasnost i fleksibilnost. Električni motor pruža dodatni okretni moment pri niskim okretajima i dodatnu snagu pri jakom ubrzanju za povećane performanse i manju potrošnju goriva.
HYBRID sistem je dizajniran da radi potpuno nezavisno. Zahvaljujući benzinskom motoru, baterija se automatski puni tokom vožnje, bez potrebe da priključite kabel i čekate da se napuni. Budući da se faze usporavanja automatski kontroliraju kako bi se omogućila rekuperacija energije, upotreba mehaničkog kočionog sistema, a time i emisija finih čestica prašine, također su značajno smanjeni.
U usporedbi s DS 3 PureTech 130 Automatic, možemo govoriti o skoro 20 % većoj efikasnosti (manje od 1,2 litara goriva na 100 km) i nižoj emisiji CO2 (27 grama ili 19% manje po kilometru), koja iznosi 112 grama CO2 po kilometru (homologirani WLTP ciklus za kombiniranu vožnju), što oslobađa DS 3 HYBRID plaćanja ekološkog malusa u Francuskoj. U gradu je potrošnja goriva smanjena za čak 38%.
U usporedbi s homologiranim vrijednostima prema kombiniranom WLTP ciklusu, potrošnja goriva vozila DS 4 čak je 16% manja (1,1 litar manje goriva na 100 km), dok su emisije CO2 15% odnosno 21 gram niže (116 grama CO2 po kilometru). DS 4 HYBRID (bez opcija) također je oslobođen plaćanja ekološkog malusa u Francuskoj. U gradu je potrošnja goriva smanjena za čak 39%.
Komponente hibridnog sistema koje se nalaze ispod poklopca motornog prostora i u podu ne utječu na prostranost putničke kabine i zapreminu prtljažnika, koji su potpuno isti kao i u benzinskoj verziji.

Hibrid koji se samostalno puni za maksimalnu udobnost

Hibridna izvedba je opremljena benzinskim motorom od 136 KS/230 Nm, koji je ugrađen zajedno s novim 6-stepenim ručnim automatskim mjenjačem s dvostrukim kvačilom, a također ima i električni motor od 21 kW (28 KS)/55 Nm. Samopunjivi električni sistem napaja NMC litij-ionska baterija kapacitete 0,9 kWh. Benzinski motor s hibridnim sistemom je najvažnija nadogradnja aktualne ponude. Trocilindrični motor od 1.199 cm3 razvija 136 KS i 230 Nm okretnog momenta, koji je dostupan već pri 1.750 okretaja u minuti. Ova nova verzija radi prema Millerovom ciklusu, što osigurava veću termodinamičku efikasnost i, posljedično, značajno smanjenje potrošnje goriva i emisija CO2. Motor je također opremljen novim zupčastim remenom i novim turbo punjačem varijabilne geometrije, koji omogućuju optimalnu izdržljivost i bolji odziv pri niskim okretajima.
Novi e-DCS6 6-stepeni mjenjač s dvostrukim kvačilom uključuje sinkroni elektromotor s permanentnim magnetom koji ima 21 kW snage (28 KS) i razvija najveći okretni moment od 55 Nm, tako da pri niskim brzinama i umjerenim opterećenjima vozilo može raditi samo na struju. Prilikom usporavanja, električni motor djeluje kao generator, rekuperirajući kinetičku energiju i puni bateriju od 0,9 kWh ugrađenu u pod. Sistem također lako obezbeđuje energiju za pokretanje benzinskog motora.
Mjenjač e-DCS6 također doprinosi udobnosti i efikasnosti hibrida. Ograničava prekide okretnog momenta i daje osjećaj izuzetno glatke vožnje. U njega su ugrađeni električni motor, pretvarač i računalo radi uštede prostora i smanjenja težine.
U usporedbi s motorom PureTech 130 Automatic, DS 3 ubrzava od 0 do 100 km/h 1,2 sekunde ranije, odnosno za 8,4 sekunde, a za 1000 metara s mjesta treba mu 1,1 sekunda manje ili preciznije 29,7 sekundi.
DS 4 također je poboljšan u usporedbi s motorom PureTech 130 Automatic jer od 0 do 100 km/h ubrzava za 10,4 sekunde (1,2 sekunde ranije), a 1000 metara s mjesta prijeđe za 31,7 sekunde (1,3 sekunde ranije).

Nove izvedbe PALLAS i ÉTOILE već dostupne za DS 4 HYBRID

Marka DS Automobiles će uključiti dvije nove izvedbe DS 4 HYBRID u svoju ponudu 2024. godine. Za izbor vozila biće dostupni nivoi opreme PALLAS i ÉTOILE, svaki s dva različita paketa dodatne opreme. Spoljašnji dizajn, koji je isti za obje izvedbe, može se pohvaliti DS WINGS ukrasnom maskom i otvorom ispušne cijevi u sjajnoj crnoj boji, kao i posebnim felgama od 19″.
Svi paketi pružaju najviši nivo udobnosti i vrhunske tehnologije marke DS Automobiles, kao što je sistem za poluautomatsku vožnju 2. nivoa DS DRIVE ASSIST 2.0 za izvedbu ÉTOILE, sjedala s funkcijom masaže, FOCAL Electra® Hi-Fi sistem i Vision 360 sistem.